اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۴۹۵

تماس مخفیانه یک مربی با بازیکنان پدیده

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: در مورد صحبت‌های سرمربی پدیده که مدعی شده میثاقیان تماس‌هایی با بازیکنانش داشته، کمیته اخلاق باید ورود کند.
۱۱:۲۴ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز- حسین عبداللهی در گفت‌وگویی، در مورد صحبت‌های رضا مهاجری مبنی بر اینکه میثاقیان با برخی بازیکنان پدیده تماس‌های مشکوکی را برقرار کرده، اظهار داشت: هر کسی که مسئله‌ای را ادعا می‌کند باید اسناد و مدارکی را داشته باشد چرا که شخصی که مورد اتهام قرار می‌گیرد می‌توانست شکایت کند. به هر حال رسیدگی به این مسائل بر عهده کمیته اخلاق است و آنها باید در این باره نظر بدهند.

وی در مورد اعتراض‌های متوالی مسئولان پرسپولیس مبنی بر محرومیت تماشاگرانشان خاطرنشان کرد: ما دلمان نمی‌خواهد تنبیهی انجام دهیم اما وقتی تخلفاتی تکرار می‌شود مجبور هستیم که برای پیشگیری از تکرار این رفتارها دست به تنبیهاتی بزنیم. هر تیمی هم این تخلفات را مرتکب شود ما با آنها برخورد خواهیم کرد. مگر اینکه آئین‌نامه را اصلاح کنند و در آئین‌نامه جدید بازی بدون تماشاگر وجود نداشته باشد.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه سرپرست باشگاه پرسپولیس معتقد است که احتمال دارد افرادی که در ورزشگاه تخلف کرده‌اند هوادار پرسپولیس  نباشند، گفت:‌این موضوع هم در آئین‌نامه ذکر شده که مسئولیت تماشاگران بر عهده تیم میزبان است و اگر اتفاقی رخ دهد این تیم میزبان است که باید پاسخگو باشد. 

عبداللهی در مورد اینکه طاهری اعلام کرده پرسپولیس چه میهمان و چه میزبان باشد، جریمه می‌شود و از حضور هوادارانش محروم می‌شود، تاکید کرد: چند تیم در ایران هستند که در همه شهرها طرفداران زیادی دارند. به هر حال اگر ما تصمیمی می‌گیریم به خاطر این است که جلوی تکرار این موارد را بگیریم. برای ما همه تیم‌ها یکسان هستند و تخلفی هم نیست که نادیده گرفته شود.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین