اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۴۲۴
مربی تیم فوتبال راه‌آهن تأکید کرد که این تیم تا هفته پایانی لیگ برتر برای بقا در این رقابت‌ها خواهد جنگید.
۱۴:۲۵ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-فرشاد کرمی، مربی تیم فوتبال راه‌آهن که امروز (شنبه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران به جای توپالیدیس پاسخگوی خبرنگاران بود، اظهار داشت: امیدوارم سال خوبی پیش روی همه باشد و فوتبال ایران نیز سال موفقی را پشت سر بگذارد. ما فردا بازی بسیار مهمی مقابل تیم خوب نفت تهران پیش رو داریم. این تیم در چند سال گذشته همیشه عملکرد خوبی داشته و مربی خوبی هم هدایت آن را برعهده دارد.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن تأکید کرد: هیچ استرسی برای این بازی نداریم و هفت فینال پیش روی ماست که در صحبتی که با مجموعه باشگاه و تیم داشته‌ایم، بدون استرس این هفت فینال را پشت سر خواهیم گذاشت. تمام تیم و بازیکنان متحد شده‌اند تا راه‌آهن را در لیگ برتر حفظ کنیم.

وی ادامه داد: ما در دیدارهای گذشته نیز بازی‌های خوبی را انجام داده‌ایم، اما فقط بازی خوب انجام دادن کافی نیست و ما احتیاج به نتیجه گرفتن داریم. ما هم‌قسم شده‌ایم که تا آخرین بازی‌مان مقابل پرسپولیس در لیگ برتر برای ماندن در این رقابت‌ها بجنگیم.

کرمی در خصوص اینکه چند بازیکن تیم راه‌آهن اخراج شده و یا در تمرینات شرکت نکرده بودند و این بازیکنان چه کسانی هستند، گفت: تمام بازیکنان به تمرینات بازگشته‌اند و مشکلاتی که پس از بازی مقابل استقلال اهواز به وجود آمد مرتفع شده و اکنون کاپیتان تیم‌مان هم در تمرینات حضور دارد. می‌توانید به تمرینات بیایید و ببینید که ما هیچ غایبی نداریم و تمرینات خوبی هم انجام می‌شود که فکر می‌کنم با این تمرینات می‌توانیم موفق شویم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین