اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۴۱۴
هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد که دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر یک بازی ۹ امتیازی است.
۱۲:۳۷ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-سینا عشوری در گفت‌وگویی در مورد شرایط تراکتورسازی و شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: خوشبختانه از چند هفته قبل یک روند صعودی را آغاز کرده‌ایم که آن را ادامه داده‌ایم. الان هم شانس خوبی برای قهرمانی در لیگ برتر داریم و وارد کورس قهرمانی شدیم. اگر ذوب‌آهن را ببریم مطمئناً شانس زیادی برای قهرمانی خواهیم داشت. به نظرم این مسابقه برای ما و ذوبی‌ها یک بازی 9 امتیازی محسوب می‌شود.

وی در مورد اینکه کدام تیم را رقیب اصلی تراکتورسازی برای قهرمانی می‌داند، تاکید کرد: من معتقدم ذوب‌آهن و پرسپولیس اصلی‌ترین رقیبان ما برای کسب عنوان قهرمانی هستند. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و در پایان لیگ، هواداران تراکتورسازی را با قهرمانی در لیگ برتر خوشحال کنیم.

هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از آمادگی تیمش برای دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا یاد کرد و اظهار داشت: در بازی رفت واقعاً خیلی مفت به حریف باختیم و این در حالی است که آنها اصلاً مستحق برد نبودند. امیدوارم در بازی برگشت موقعیت‌سوزی نکنیم و بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین