اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۱۳۵

ناامید نیستیم و تا لحظه آخر می‌جنگیم

مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: من نمی‌خواهم با آمپول در زمین بازی کنم چرا که نمی‌توانم آن طور که باید و شاید توقعات را برآورده کنم و تیمم هم ضربه خواهد خورد.
۱۳:۱۳ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-رضا عنایتی در گفت‌وگویی در خصوص مصدومیتش اظهار داشت: مصدومیت من به آخرین بازی سال گذشته باز می‌گردد که نتوانستم در آن بازی به میدان بروم. اشتباه کردم که همان موقع MRI نگرفتم چرا که فکر می‌کردم مسئله خاصی نیست و خوب می‌شود اما هم اکنون مرا اذیت می‌کند و امیدوارم که مسئله خاصی نباشد.

وی در مورد اینکه در دیدار دوستانه روز گذشته مقابل پدیده به میدان رفت یا خیر گفت: تنها به مدت دو دقیقه وارد زمین شدم که برخوردی با بازیکن حریف داشتم و به همین دلیل درد وحشتناکی پیدا کردم که نتوانستم بازی را ادامه دهم و زمین را ترک کردم.

مهاجم سیاه‌جامگان در مورد اینکه آیا به بازی پرسپولیس خواهد رسید گفت: اگر شرایط اینگونه باشد فکر نمی‌کنم اگر بخواهم به زور آمپول به میدان بروم قطعا این کار را نخواهم کرد چرا که به تیمم ضربه می‌زنم و نمی‌توانم آن طور که باید و شاید در زمین ظاهر شوم. دوست ندارم که تیمم از جانب من ضربه بخورد. به هر حال امیدوارم که مشکل خاصی نباشد و بتوانم بازی کنم.

عنایتی در مورد مشکلات مالی سیاه‌جامگان گفت: کل لیگ ما مشکل مالی وحشتناک دارد آنهم به خاطر این است که تراز مالی باشگاه‌ها حق پخش تلویزیونی، مسائل تبلیغات محیطی و هزار و یک مشکل دیگر به باشگاه‌ها لطمه زده است. تیم‌های بزرگ و صنعتی هم با مشکل روبرو هستند چه برسد به تیم‌هایی که شخصی اداره می‌شوند البته آقای عباسی تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهد و امیدواریم که هرچه زودتر مشکلات برطرف شود.

وی در مورد شرایط سیاه‌جامگان تاکید کرد: در دو سه بازی اخیر ما نتوانستیم آن طور که باید و شاید نتیجه بگیریم به راحتی گل دریافت کردیم و فرصت سوزی زیادی هم داشتیم اما ناامید نیستیم و تا لحظه آخر می‌جنگیم و امیدواریم بتوانیم سهمیه استان را نگه داریم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین