اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۳۰۹۰۳

سفیر روسیه در بیروت: همکاری روسیه و ایران در سوریه ادامه دارد

سفیر روسیه در بیروت: همکاری روسیه و ایران در سوریه ادامه دارد
سفیر روسیه در لبنان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به بهانه حضور ایران حملاتی را علیه سوریه انجام می‌دهد، گفت: همکاری با ایران برای حمایت حاکمیت دولت سوریه و همچنین مبارزه با تروریسم ادامه دارد.
۱۱:۳۸ - ۲۴ دی ۱۳۹۷
وانانیوز|

 الکساندر زاسپیکن، سفیر روسیه در بیروت در گفت‌وگو با الاخبار لبنان در رابطه با فشارهای آمریکا بر کشورهای عربی به منظور ممانعت از سرگیری روابط با دمشق گفت: آمریکا و برخی کشورهای عربی خواسته روشنی دارند و آن تلاش برای انفکاک و جدایی ائتلاف سوری- ایرانی است که از نظر من این امر غیرمنطقی است.

وی در ادامه از کشورهای عربی خواست تا بدون هیچ قید و شرطی روابط خود با سوریه را از سربگیرند و تنش‌های منطقه را کاهش دهند. همچنین بدون هیچ شرطی در بازسازی عراق مشارکت کنند زیرا کشورهای هم پیمان سوریه مانند روسیه، چین، هند و ایران این مساله را با هرکسی که حاضر شود آغاز می‌کنند.

سفیر روسیه در لبنان در رابطه حملات رژیم صهیونیستی علیه سوریه و نقش روسیه در حمایت از سوریه گفت: روسیه دخالت‌های اسرائیل در سوریه را محکوم می‌کند و این دخالت ها موجب حمایت از تروریست‌ها علیه سوریه است. روسیه برای حمایت از حاکمیت سوریه تلاش می‌کند، روسیه سامانه ضدموشکی اس 300 را به سوریه داد.

زاسپیکن گفت: اسرائیل به بهانه حضور ایران حملاتی علیه سوریه انجام می دهد و وزارت دفاع روسیه دائما بر این موضع تاکید می‌کند. همکاری با ایران برای حمایت حاکمیت دولت سوریه و همچنین مبارزه با تروریسم ادامه دارد.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین