اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۹۵۲

ادعای جالب سرمربی رئال

سرمربی رئال مادرید با تمجید از عملکرد تیمش در بازی برابر سویا عنوان کرد تیمش برای کسب برد برابر بارسلونا به میدان خواهد رفت.
۱۷:۱۸ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز| رئال مادرید از توقف بارسلونا برابر ویارئال استفاده کرد و با 4 گل سویا را شکست داد تا اختلافش را با این تیم در صدر جدول کم کند.

زین الدین زیدان از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی است و معتقد است اگر در هر دیداری رئال اینطور بازی کند می تواند به دستاورهای بزرگی برسد. او درباره این موضوع گفت: از نمایش بازیکنانم در این دیدار کاملا راضی هستم. قبل از بازی گفتم که یکی از بهترین هفته تمرینی مان را داشتیم و این حاصل تلاشمان است. این بازی یکی از بهترین بازیهای تیم از زمان حضور من روی نیمکت بود. در برنابئو بازیهای خوبی داشته ایم و این هم یکی از بازیهای خوبمان بود. با این بازی می توانیم دست به کارهای بزرگی بزنیم. باید همیشه این گونه باشیم . خود بازیکنان هم این را می دانند. هر بازی متفاوت است. اگر در هر دیدار اینطور باشیم قطعا به دست آوردهای بزرگی هم می رسیم. با این حال هر بازی شرایط متفاوتی دارد. تا آخرین دقیقه از تمامی نفرات استفاده می کنم و ممکن است که برخی خط بخورند. این مسئولیت من است. سعی می کنم از بهترین ترکیب استفاده کنم. همه بازیکنان مهم هستند. ببینیم چه کسی در بازی بعدی حضور دارد. از همه بازیکنانم استفاده خواهم کرد.

سرمربی رئال مادرید درباره ال کلاسیکوی هفته بعد گفت: ال کلاسیکو بازی ویژه و متفاوتی است. به تلاش ادامه می دهیم. بهتر است که پیروز شویم. توانایی هایمان را نشان داده ایم و آماده هستیم. بازی خوبی میان دو تیم خوب خواهد بود. برای برد به میدان خواهیم کرد و تلاش می کنیم به هدفمان برسیم. باید به لالیگا و دوم شدن فکر کنیم. این جایگاهی است ایست که پیش رو داریم. به تلاش ادامه می دهیم.

زیدان در نهایت درباره عملکرد بنزما گفت: بنزما مثل بقیه تیم عالی بود. او با گلی که به ثمر رساند خیلی به تیم کمک کرد. قبل از بازی صحبت کرده بودیم که کدام بازیکنان می توانند از یارگیری حریف رها شوند. از نظر بدنی شرایط خوبی داشت. باید این روند را ادامه بدهد.

رئال مادرید هفته بعد باید برابر جبران شکست خانگی دور رفت برابر بارسلونا در نیوکمپ به میدان برود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین