اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۸۷۴

تنها تازه وارد تیم ملی را بشناسید

در میان بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شدند، داریوش شجاعیان تنها باریکنی است که برای اولین بار طعم شیرین حضور در تیم ملی را می چشد. در حالی که سایر نفرات در اردوهای قبلی نیز حاضر بوند و همه بازیکنان غیر دروازه بان حداقل یک بازی ملی در کارنامه خود دارند.
۱۵:۱۳ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- در لیست اولیه تیم ملی که هفته گذشته اعلام شد، اسامی زیادی بودند که برای اولین بار نامشان در فهرست کی روش مشاهده شد. اما دقایقی قبل که لیست نهایی تیم ملی برای دو دیدار آتی تیم ملی در چارچوب مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا اعلام شد، سرمربی تیم ملی در میان انبوهی از بازیکنان تازه وارد که در تیم های پرطرفدار عضویت دارند، تنها برای یک نفر مجوز ورود به تیم ملی را صادر کرد و آن کسی نبود جز داریوش شجاعیان.

هافبک تهاجمی گسترش فولاد را پیش از آغاز فصل هیچ کس نمی شناخت اما از همان ابتدای حضورش در سطح اول فوتبال ایران با تکنیک ناب خود و نمایش های خیره کننده چشم مخاطبان و کارشناسان را گرفت و خود را به عنوان یکی از بهترین های لیگ برتر معرفی کرد. تقریبا هر هفته در قسمت ترین های برنامه نود گوشه ای از استعداد این بازیکن شیرازی را می بینیم و تا به امروز هیچ بازیکنی به اندازه او حرکت هایش مورد توجه سازندگان این برنامه قرار نگرفته است. ضمن این که شجاعیان 24 ساله هم اکنون با نمره 2.82 در بین 10 بازیکن برتر لیگ پانزدهم تا به اینجا قرار دارد.

باید دید که داریوش تا کجا می تواند رویای پدر مرحومش را به واقعیت تبدیل سازد.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین