اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۷۲۳

آب و هوای ازبکستان مثل تبریز است

تراکتورسازی با 6 امتیاز در صدر جدول گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته و حالا باید به مصاف پاختاکور در سومین دیدار این رقابت‌ها برود.
۱۶:۲۹ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- تراکتورسازی با 6 امتیاز در صدر جدول گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته و حالا باید به مصاف پاختاکور در سومین دیدار این رقابت‌ها برود. مهدی کیانی بازیکن باتجربه و قدیمی این تیم قبل از این بازی درباره شرایط تیمش، آمادکی بازیکنان، حریف امروز و همچنین ادامه کار تیمش در این رقابت‌ها حرف‌هایی دارد.
 
اوضاع چگونه است ظاهراً شرایط خوبی در ازبکستان ندارید؟
 اوضاع تیمی به لطف خدا و حمایت هواداران و برنامه‌ریزی خوب کادرفنی و مسوولان باشگاه خوب است و همه چیز برای برگزاری یک بازی خوب آماده است اما متاسفانه در بدو ورود به این کشور گرفتار مشکلاتی شدیم و مسوولان در تلاش هستند این مشکل را هم برطرف کنند.
چه مشکلی؟
 گفته می‌شد یکی دو تا از بچه‌ها مجوز ورود ندارند، در حالی که همه کارها انجام شده بود و آنها هم جزو لیست تراکتورسازی بودند، به هر حال کمی این موضوع ما را اذیت کرد.
شرایط آب و هوایی چطور است؟
 خوشبختانه از این لحاظ هیچ مشکلی نیست، چون آب و هوای اینجا تا حدودی مثل تبریز است، هر چند بارش باران را داشتیم اما مشکلی نیست و بچه‌ها کاملا آماده هستند.
در باره حریف اطلاعات کافی دارید؟
 بله، آنالیز خوبی از این تیم داشتیم و به امید خدا برای برد به میدان می‌رویم و به چیزی غیر از 3 امتیاز فکر نمی‌کنیم. این را هم باید بگویم که پاختاکور در خانه خودش خطرناک است و حتی در بازی گذشته‌اش هم نشان داد که در خانه خود به راحتی میدان به حریف نمی‌دهد.
با شش امتیاز صدرنشین هستید، این می‌تواند به شما کمک خوبی بکند؟
 بله خوشبختانه در دو بازی گذشته، نتیجه خوبی گرفتیم و همین نتایج تیم را متحول کرد وحالا هم با تمرکز کافی و انگیزه زیاد به میدان می‌رویم.
اگر این بازی را ببرید، شرایط تراکتورسازی بهتر هم خواهد شد، برنامه‌ای برای ادامه بازی‌ها دارید؟
 به طور کلی همه چیز توسط کادر فنی تا پایان این دوره از رقابت‌ها برنامه‌ریزی شده است، ما روی شش امتیاز دو بازی مقابل پاختاکور حساب باز کردیم و باید صعودمان را در این دو بازی قطعی بکنیم.
اما بعد از این هم دو بازی دیگر خواهید داشت
 بله، درست است اما شرایط آن دو بازی کاملا متفاوت است و نباید به امید امتیازات آن دو بازی باشیم، به هر حال مسائلی پیش آمده که فکر می‌کنم ما قبل از اینکه به این بازی‌ها برسیم، باید صعودمان را قطعی کنیم. می‌خواهیم مقابل الهلال با آسودگی خاطر بازی کنیم و بازی زیبایی به نمایش بگذاریم و خیلی چیزها را ثابت کنیم.
فکر می‌کنی این امکان برای تراکتورسازی مهیا است؟
 صددرصد، تیم ما توان کسب شش امتیاز در دو بازی آینده را دارد و اگر این اتفاق بیفتد، امتیاز خوبی خواهیم داشت و همین باعث می‌شود، بدون استرس دو بازی پایانی را برگزار کنیم.
چه نظری درباره حواشی که درباره بازی در ایران به وجود آمده است، داری؟
 متاسفانه این جوسازی‌ها وجود دارد و بزرگترین دلیل آن هم ترس تیم‌های عربی از قدرت فوتبال ایران است، ایران بهترین و بالاترین امنیت را در منطقه دارد و همه به آن اذعان دارند. این جو‌سازی‌ها به جایی نمی‌رسد و به نظرم این مسائل درمنطقه کاملا حساب شده پیش می‌رود و دشمنی با کل ایران است.
درباره لیگ برتر هم حرف می‌زنی، اوضاع تراکتورسازی در این رقابت‌ها هم بهبود پیدا کرده است؟
 دقیقاً درست است، متاسفانه هفته‌های زیادی را از دست دادیم، ولی خوشبختانه هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفتیم و در جدول هم صعود خوبی داشتیم. حالا فاصله زیادی با صدر جدول نداریم و به نظر می‌توانیم خود را جزو مدعیان بدانیم.
در رویارویی با فولاد خوزستان یکی از بهترین‌ها بودی، در این دیدار هم آماده هستی؟
 شما لطف داری، بازی با فولاد برای ما اهمیت زیادی داشت، باید به روندمان ادامه می‌دادیم و با روحیه بالا به استقبال این بازی می‌آمدیم. برای همین من و همه بچه‌ها همه تلاشمان را کردیم و همه انرژی مان را گذاشتیم تا برنده از این بازی خارج شویم که خوشبختانه اینطور هم شد. برای این دیدار هم، همانطور که گفتم کاملاً آماده هستیم و امیدوارم بازهم به سه امتیاز برسیم.
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین