اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۷۱۵

طلب یک مربی در لیگ برتر: 11 میلیارد!

مهدی تارتار عجب حرفی زد. وقتی به مربیان متمول و جوان توصیه کرد که با پول پله‌های ترقی را طی نکنند.
۱۶:۱۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- مهدی تارتار عجب حرفی زد. وقتی به مربیان متمول و جوان توصیه کرد که با پول پله‌های ترقی را طی نکنند. سرمربی سابق راه آهن به نکته جالب و ویژه‌ای اشاره کرد. شاید او چیزهایی می‌دانست که ما نمی‌دانستیم و برای‌مان تعجب آور بود . یعنی چنین اتفاقی در لیگ برتر رخ می‌دهد؟ با تحقیق در این مورد، پاسخ سوال فقط یک کلمه است: «بله» در لیگ مربیانی هستند که به دلیل وضعیت مناسب مالی اقدام به حضور روی نیمکت می‌کنند و با لابی‌های فراوان به هر دری می‌زنند تا صاحب جایگاهی، هر چند کوچک شوند.
نمونه‌اش را می‌توان در لیگ پانزدهم مشاهده کرد. آن هم روی نیمکت تیمی که هر فصل را با خطر سقوط و دست پا زدن در انتهای جدول به پایان می‌رساند. مربی مورد نظر با مسوولان ارشد باشگاه در ارتباط است و البته زمینه حضور آنها در فوتبال را فراهم کرده. این ارتباط هم به امروز و دیروز برنمی گردد. سالهاست که مربی جوان مواد اولیه تولید یک لوازم خاص را وارد می‌کند و البته مدیران باشگاه آن را می‌سازند. گفته می‌شود مربی مورد نظر مبلغی در حدود 11 میلیارد از مدیران باشگاه (بابت فروش مواد اولیه) طلب دارد و به همین دلیل با حضور روی نیمکت به مدیران باشگاه زمان داده تا بدهی شان را پرداخت کنند! مدیران باشگاه که از فوتبال سررشته‌ای آنچنانی ندارند با صدور مجوز فعالیت این مربی جوان در تیم اصلی باشگاه، فعلا او را ساکت کرده‌اند تا حرفی از طلبش نزند.
 این مربی که ابتدای فصل و با حضور این مدیران تصور می‌کرد راهی به نیمکت این تیم پیدا می‌کند با مخالفت سرمربی روبه‌رو شد تا رویاهایش برای چند هفته رنگ ببازد. سرمربی مورد نظر اما خیلی زود از باشگاه اخراج شد. دلیلش هیچ گاه مشخص نشد اما قطعا نتایج تیم ارتباطی با اخراج او نداشت چون تیم سیر صعودی را طی می‌کرد و نتایجی به دست می‌آورد که کمتر کسی انتظارش را می‌کشید. سرمربی مورد نظر گویا به دلیل مخالفت با حضور این مربی جوان در تیم و روی نیمکت اخراج شد تا جای خود را به سرمربی بعدی بدهد.
سرمربی جدید که آمد، مربی جوان مورد نظر با ترفندهای عجیب و رایزنی با دوستانش که مالک باشگاه بودند به کادر فنی اضافه شد. او چند هفته‌ای را کنار تیم بود تا یک بازی خارج از خانه که به دلایلی خاص از همراهی کادر فنی باز ماند. همین اتفاق جرقه‌ای بود برای ایجاد تغییراتی جدید. سرمربی برکنار شد و گزینه جدیدی روی کار آمد. یکی که باعث شد تا این مربی جوان به همه کاره تیم تبدیل شود و حرف اول و آخر را در تمرین و بازی‌های این تیم بزند.  این انتخاب البته پشت پرده‌هایی داشت. مدیران باشگاه از یکسو فعالیت‌های این مربی جوان را پررنگ‌تر از قبل کردند و از سوی دیگر سرمربی جدیدی آوردند تا تبعات شکست را گردن او بیندازند. آنها با یک تیر دو نشان زدند. هم بدهی میلیاردی خود را فعلا پرداخت نکرده‌اند و هم مربی را راضی نگه داشته‌اند.
تیم مورد نظر نیز روز به روز به شرایط بحرانی نزدیک می‌شود. نه خبری از پول بازیکنان است و نه امیدی آنچنانی برای بقا وجود دارد. با حضور مدیران این باشگاه در فوتبال، فقط بدهی هنگفت آنها به مربی مورد نظر پرداخت نشده است. این شاید مهم‌ترین هدفی است که در این تیم و فعالیتش در لیگ برتر ترسیم شده!
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین