اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۷۰۹

سه بازیکن در اختیار کمیته انضباطی

سرپرست تیم فوتبال راه آهن گفت: تمرین تیم راه‌آهن نباید امروز برگزار می‌شد چرا که شرایط مهیا نبود.
۱۴:۴۹ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-سعید رمضانی در گفت‌وگویی، در خصوص اینکه آیا تمرین امروز راه‌آهن برگزار خواهد شد یا خیر اظهار داشت: امروز نباید تمرین برگزار می‌شد چرا که برخی بازیکنان ما حضور نداشتند و برخی هم در مرخصی به سر می‌برند. همچنین گلایه‌هایی هم وجود داشت که در این زمینه صحبت شد و حالا قرار است از فردا تمرینات را شروع کنیم.

وی در مورد اینکه برنامه راه‌آهن چگونه خواهد بود گفت: ما  تا روز پنجشنبه در زمین شهید کاوه دانشگاه آزاد جنوب تمرین خواهیم کرد و پس از آن برای سال آینده تصمیم لازم را خواهیم گرفت که در چه زمینه‌ای تمرین کنیم.

سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن در مورد اینکه به سه بازیکن این تیم یعنی بهادر عبدی، ابراهیم کریمی و عباس‌زاده اعلام شده که در تمرینات حاضر نشوند خاطرنشان کرد: این سه بازیکن در اختیار کمیته انضباطی باشگاه هستند تا در مورد آن‌ها تصمیم گیری شود.

رمضانی در مورد اینکه این مسئله به درگیری‌اش با بهادر عبدی پسی از بازی با استقلال اهواز برمی‌گردد گفت: بحث من نیست. بحث این است که باید یکسری از اصول و اخلاق رعایت شود که اگر اینگونه نباشد باید فاتحه کل فوتبال را خواند. نمی‌شود فقط یکسری از افراد حرف از تعصب و غیرت بزنند اما در عمل هیچ چیزی از خود نشان ندهند. وقتی فردی در عمل خود را نشان بدهد می‌توان این  استنباط را کرد که حرف از دلش برآمده است.

وی در مورد اینکه وضعیت راه‌آهن بسیار بحرانی به نظر می‌رسد گفت: وضعیت دشواری داریم. به هر حال یکسری از اتفاقات هم دست به دست هم داد تا این مشکلات به وجود بیاید. اگر واقعا شخصی دلش برای تیم می‌سوزد باید در عمل ثابت کند. نمی‌شود یکسری از افراد از باید ها و نبایدها عبور کنند و باید ساختار کلی رعایت شود.

سرپرست راه‌آهن در مورد اینکه آیا زمین بازی این تیم برای سال آینده مشخص شده یا خیر گفت: خیر هنوز در این زمینه تصمیمی گرفته نشده و باید مدیرعامل باشگاه در این باره صحبت‌های لازم را انجام دهد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین