اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۶۹۶

تشکر همسر نوروزی از رای دهندگان

همسر هادی نوروزی از مردم ایران بخاطر انتخاب گل هادی نوروزی به عنوان گل سال فوتبال ایران تقدیر و تشکر کرد.
۱۲:۱۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-معصومه ابراهیم‌پور در گفت‌وگویی درباره انتخاب گل همسرش توسط مردم به عنوان گل برتر سال گفت: رای قاطع مردم برای انتخاب گل هادی عزیزمان به عنوان زیباترین گل سال فوتبال ایران را افتخار بزرگی برای خود می‌دانیم و به این گل و نظر مردم به خود می‌بالیم.

وی افزود: بنده از طرف خودم و خانواده نوروزی وظیفه می‌دانم از رای مردم تقدیر و سپاسگزاری کنم. از هواداران پرسپولیس بی نهایت سپاسگزاریم که همواره و در همه بازی‌های لیگ به یاد کاپیتان فقید تیم شان هستند. تصور می‌کنم شب گذشته بسیاری از هواداران استقلال، تراکتورسازی و دیگر تیم‌ها نیز رای شان گزینه 5 بود. از همه آنها و هواداران پرسپولیس و همچنین فردوسی‌پور و دیگر رسانه‌های ورزشی که به یاد هادی عزیز هستند ممنونیم. این گل و رای قاطع مردم، گل هادی را ابدی و جاودانه کرد و برای ما تداعی‌گر خاطرات بسیار بود.

همسر هادی نوروزی در پایان گفت: از فرصت استفاده کرده و عید نوروز و سال جدید را به همه ورزش دوستان و مردم تبریک می‌گویم و برای همه بهترین‌ها و سلامتی را در سال جدید آرزو می‌کنم. امیدوارم که ما هم از دعای خیر مردم در هنگام تحویل سال نو بی‌نصیب نمانیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین