اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۶۵

خوشحال می‌شوم صادقیان به ذوب‌آهن بیاید

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر بازگشت پیام صادقیان به ذوب‌آهن شنیده می‌شود و این در حالی است که کاپیتان چپ‌پای ذوبی‌ها از چنین موضوعی استقبال می‌کند.
۱۳:۳۳ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- قاسم حدادي‌فر در اين خصوص مي‌گويد: پيام از لحاظ فني يك بازيكن بزرگ است و وقتي كه در ذوب‌آهن بود، شرايط خيلي خوبي داشت. او از همان جواني چه از لحاظ فني و چه از لحاظ اخلاقي، فوتباليست خوبي بود و ما خوشحال مي‌شويم كه دوباره او را در ذوب‌آهن ببينيم.

حدادي‌فر در مورد اينكه آيا حاشيه‌هاي صادقيان در صورت پيوستن به ذوب‌آهن هم ادامه خواهد داشت، تأكيد مي‌كند: پيام در اصفهان آرامش داشت. او به‌ دور از مسائل حاشيه‌اي، خيلي خوب فوتبال بازي مي‌كرد. من خيلي خوشحال مي‌شوم كه صادقيان دوباره به ذوب‌آهن برگردد ولي در اين زمينه بايد كادرفني و مسئولان باشگاه تصميم بگيرند.

حدادي‌فر در خصوص وضعيت خودش براي فصل آينده و اينكه مي‌گويند ذوب‌آهن با تعدادي از بازيكنانش مذاكره كرده است، مي‌گويد: من از اين موضوع خبر ندارم. حداقل در مورد خودم بايد بگويم كه مذاكره‌اي با باشگاه انجام نداده‌ام و همه چيز را به بعد از پايان فصل موكول كرده‌ام. به‌ هر ‌حال بايد ديد قسمت چه خواهد شد.

كاپيتان ذوب‌آهن در مورد فينال جام‌حذفي هم صحبت مي‌كند: هدف بزرگ ما قهرمان شدن در اين جام است ولي بايد بدانيم كه اين مسابقه با ديداري كه در ليگ‌برتر مقابل آنها انجام داديم، تفاوت دارد. نفت انگيزه زيادي دارد و كار ما آسان نيست. اميدوارم هر تيمي كه لياقتش را داشت، قهرمان جام‌حذفي شود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین