اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۵۸۴
هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: بازیکنان خیلی خوبی در تیم ملی حضور دارند و کارم بسیار دشوار است. با این حال تلاش می کنم به هدفم برسم.
۱۸:۵۸ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-داریوش شجاعیان درباره دعوت شدنش به تیم ملی فوتبال اظهار داشت: بسیار خوشحالم که بالاخره توانستم نظر کارلوس کی روش را جلب کنم. برای من تازه همه چیز شروع شده است. می دانم راه طولانی در پیش دارم. باید بتوانم در اردوهای تیم ملی نیز عملکرد خوبی به نمایش بگذارم تا سرمربی تیم ملی همچنان به من اعتماد کند.

 

وی درباره اینکه دیر به اردوی تیم ملی فراخوانده شد، عنوان کرد: این مساله نظر کی روش بود. من از ابتدای فصل با انگیزه زیادی کار کردم اما نظر کی روش این بود که اکنون به تیم ملی دعوت شوم. امیدوارم در تیم ملی باقی بمانم.

 

هافبک گسترش فولاد درباره رقابت با بازیکنان دیگر تیم ملی خاطرنشان کرد: بازیکنان خیلی خوبی در تیم ملی حضور دارند و کارم بسیار دشوار است. با این حال تلاش می کنم به هدفم برسم.

 

شجاعیان با اشاره به شرایط تیمش تاکید کرد: متاسفانه باخت بدی را تحمل کردیم اما روحیه مان بالا است و با انگیزه برای آینده ای بهتر تلاش می کنیم. انشاءالله بتوانیم با پیروزی در دیدارهای آینده در جدول لیگ بالا بیاییم.

 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین