اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۵۷۲

بازیکنی که از دعوتش به تیم ملی خوشحال شد

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان امیدوار است که در فهرست نهایی سرمربی تیم ملی هم قرار داشته باشد.
۱۵:۳۹ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-علی‌اصغر عاشوری در گفت‌وگویی درباره دعوت شدنش به تیم ملی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد. راستش را بخواهید خیلی امیدوار بودم که دعوت شوم و چنین حدسی را می‌زدم. وقتی شنیدم که دعوت شدم، واقعا خوشحال بودم. باید از زحمات عبدالله ویسی هم تشکر کنم که نقش مهمی در پیشرفت من داشت، همچنین از همبازی‌هایم که آنها هم تاثیرگذار بودند.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنم تا در لیست نهایی کی‌روش هم باشم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. می‌دانم کار سختی دارم ولی دست از تلاش برنمی‌دارم. دوست دارم بیشتر از این پیشرفت کنم تا به هدف‌های بزرگم برسم. در ضمن این را هم بگویم که از تیم ما چند بازیکن شایسته دیگر هم می‌توانستند دعوت شوند که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

بازیکن تیم استقلال خوزستان در مورد شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: ما تا اینجا خیلی خوب جلو آمده‌ایم و خدا را شکر که برخلاف پیش‌بینی‌ها بهترین عملکرد را داشتیم. شاید برخی بگویند که به دلیل تجربه کم شانس قهرمانی ما کم است ولی اگر کم تجربه بودیم، تا اینجا اینقدر خوب نتیجه نمی‌گرفتیم. مطمئن باشید برای قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا هرگز ناامید نمی‌شویم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین