اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۵۱۱

روزبه چشمی قربانی چه چیزی شد؟!

اواسط نیمه اول بازی ‌2 تیم استقلال و پدیده، یک اتفاق بد برای آبی‌پوشان و پرویز مظلومی ‌رخ داد و آن هم مصدومیت روزبه چشمی از ناحیه زانو بود.
۱۵:۲۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- اواسط نیمه اول بازی ‌2 تیم استقلال و پدیده، یک اتفاق بد برای آبی‌پوشان و پرویز مظلومی ‌رخ داد و آن هم مصدومیت روزبه چشمی از ناحیه زانو بود. مصدومیتی که در ابتدا چندان جدی به نظر نمی‌رسید اما بعد از اتمام بازی افزایش درد در ناحیه زانوی این بازیکن، باعث شد تا نگرانی استقلالی‌ها بیشتر و بیشتر شود.

در‌نهایت فردای بازی مشخص شد که‌ این نگرانی‌ها بی‌دلیل نبوده و مصدومیت چشمی جدی‌تر از چیزی است که در ابتدا به نظر می‌رسید. تایید خبر پارگی رباط صلیبی چشمی بدترین سناریوی ممکن برای پرویز مظلومی و استقلالی‌ها بود. حالا پرونده لیگ پانزدهم برای ستاره جوان استقلال بسته شده و مظلومی باید بدون هافبک دونده و تاثیرگذارش فصل را به پایان برساند؛ یعنی 7 بازی بدون روزبه چشمی.

در‌خصوص مصدومیت روزبه چشمی حرف و‌حدیث‌های زیادی مطرح شده. بلافاصله بعد از تعویض اجباری این بازیکن در بازی مقابل پدیده، صحبت از ویروس‌90 به میان آمد و فضای مجازی پر شد از شوم بودن حضور در برنامه تلویزیونی‌90 برای ستارگان فوتبال ایران. اما بی‌شک این ادعای خرافاتی کوچک‌ترین ارتباطی با مصدومیت بد‌ موقع ستاره جوان استقلال ندارد و اگر بخواهیم به دنبال یک دلیل منطقی‌تر برویم، باید نگاهی بیندازیم به بازی استقلال مقابل گسترش‌فولاد. پرویز مظلومی در هفته بیست و‌یکم برای بازی مقابل گسترش فولاد به شدت با کمبود بازیکن مواجه بود.

در‌واقع سرمربی آبی‌ها باید با دست خالی به جنگ با گسترش فولاد می‌رفت. در این شرایط سخت و حساس اگر چشمی در بازی استقلال‌- گسترش فولاد به میدان نمی‌رفت، این تیم با توجه به محرومیت میلاد فخرالدینی و مصدومیت خسرو حیدری با کمبود بازیکن در خط میانی مواجه می‌شد. در‌نهایت چشمی که در بازی مقابل نفت‌تهران آسیب دیده بود، به دلیل کمبود بازیکن برای استقلال برابر گسترش‌فولاد به میدان رفت و 85‌‌ دقیقه برای تیمش بازی کرد.

بعد از بازی مقابل گسترش اعلام شد که چشمی به دلیل تشدید مصدومیتش باید چند هفته استراحت کند اما این اتفاق رخ نداد و در بازی مقابل راه‌آهن در هفته بیست و‌‌دوم باز ‌هم نام چشمی در ترکیب‌ 11‌‌ نفره آبی‌ها دیده شد. این بار هم پزشکان استقلال چشمی ‌را به‌ این بازی حساس رسانده بودند تا مظلومی با فاکتور ریسک از هافبک تاثیرگذار تیمش استفاده کند.

چشمی در این بازی هم برای استقلال بازی کرد و دوید تا مصدومیت این بازیکن به‌طور کامل فراموش شود و کار به هفته بیست و‌سوم و بازی مقابل پدیده برسد. اما این بار ریسک استقلالی‌ها با یک بدشانسی همراه شد و چشمی در همان نیمه اول بازی با برانکارد از میدان خارج شد. حالا می‌توان این مصدومیت را با اتفاقات بازی‌های گذشته استقلالی‌ها مرتبط دانست‌ چراکه دکتر نوروزی حدود‌10‌روز پیش در یک مصاحبه اعلام کرد که چشمی باید حداقل 3 هفته استراحت کند.

این بازیکن اما به دلیل کمبود نیرو به بازی‌ها رسانده‌ و انجام 2 بازی پرفشار باعث شد‌ به سرنوشت بدی دچار شود. به‌هر حال دلیل مصدومیت شدید روزبه چشمی، مسئله‌ای است که در‌حال حاضر چندان حائز اهمیت نیست و مهم‌ترین مسئله ‌این است که‌ آیا ستاره آتیه‌دار فوتبال کشورمان می‌تواند بعد از پشت سر گذاشتن 9 ماه خانه‌نشینی دوباره به مسیر رو‌ به رشد خود ادامه دهد و یا او هم به سرنوشت ستارگانی دچار خواهد شد که با مصدومیت زانو به زانو در آمدند؛ ستارگانی نظیر ناصر محمد‌خانی، محمد پنجعلی، جواد‌‌ ا...‌وردی، غلامحسین مظلومی، مجید‌‌ نامجو‌مطلق، مهدی پاشازاده، حسین عبدی و محرم نویدکیا.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین