اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۳۲۳

اظهار نظر جالب دایی

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: «متاسفانه یک ربع آخر بازی با سپاهان طوری بود که اگر می‌دیدید به خیلی چیزها شک می‌کردید. اتفاق‌هایی می‌افتاد که انگار بعضی‌ها دوست داشتند تیم خاصی برنده بازی شود.»
۱۴:۰۷ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- محمد دایی در مورد اتفاق‌های بازی صبا – سپاهان صحبت می‌کند و می‌گوید که پانزده دقیقه آخر بازی کمی عجیب و غریب است.

مربی پرسپولیسی تیم صبا در حالی از کسب سه امتیاز بازی با سرخ‌ها می‌گوید که همچنان خودش و "علی‌آقا" را پرسپولیسی می‌داند: «ما پرسپولیسی‌ هستیم و این تیم را دوست داریم ولی برای برد به میدان می‌رویم.»

اظهارات محمد دایی را در ادامه می خوانید:

* بازی‌تان با سپاهان شبیه بازی‌های بسکتبال شده بود.

- (خنده) بازی با سپاهان که خیلی عجیب و غریب بود. متاسفانه بچه‌های ما در همان 10 دقیقه اول بازی اشتباهات عجیب و غریبی انجام دادند که باعث شد دو گل بخوریم. البته بعد از دو گلی که سپاهان زد، تیم ما خیلی زود جمع و جور شد و توانستیم چند دقیقه بعد یکی از گل‌ها را جبران کنیم و در آخر هم با کسب یک امتیاز میدان را ترک کنیم.

* پس با این حساب از نتیجه بازی راضی هستید.

- راضی که نیستیم! ما باید می‌بردیم... باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. اگر آن دو گل عجیب را نمی‌خوردیم، حتی می‌توانستیم به راحتی ببریم و با دست پر از اصفهان خارج شویم. بچه‌های ما در اوایل بازی تمرکز کافی نداشتند و سپاهانی‌ها از روی توپ‌هایی به گل رسیدند که خودمان به آنها دادیم.

* واقعا توقع داشتید که سپاهان را در اصفهان ببرید؟

- ما از اول هم برای برد رفته بودیم... ای کاش آن دو گل را نمی‌خوردیم تا برنامه‌های‌مان به هم نریزد. آن دو گل اتفاقی کار ما را خراب کرد.

* ماجرای درگیری علی دایی و مربیان سپاهان چه بود؟

- مشکل خاصی نبود... نمی‌دانم بعضی‌ها دنبال چه هستند و چرا این حرف‌ها را در می‌آورند.

* یعنی مشکل خاصی نبود؟

- هر مشکلی بود جزو همین که شما می‌گویید! متاسفانه یک ربع آخر بازی طوری بود که اگر می‌دیدید به خیلی چیزها شک می‌کردید. اتفاق‌هایی می‌افتاد که انگار بعضی‌ها دوست داشتند تیم خاصی برنده بازی شود.

* این‌ها چه ربطی به شایعه صحبت‌های علی دایی با استیماچ دارد؟

- چه صحبتی؟!

* می‌گویند که علی‌آقا (دایی) به استیماچ گفته "شات آپ"!

- علی‌آقا (دایی) اهل این حرف‌ها نیست و اگر چنین چیزی بود حتما خیلی زودتر مطرح می‌شد و سوژه‌اش می‌کردند. این حرف و حدیث‌ها را درست کرده‌اند تا مسایل مهم بازی رو نشود. یک ربع آخر بازی مشکلات داوری به شدت به چشم می‌آمد و همه را کلافه کرده بود... آن‌قدر که خودمان هم به یکسری چیزها شک کردیم.

* صبا این فصل روند خوبی را طی کرد و توانست بازی‌های خوبی را انجام دهد.

- خدا را شکر که شما چنین می‌گویید ولی خودمان راضی نیستیم و معتقدیم که می‌توانستیم روند بهتری داشته باشیم. ما امتیاز بازی‌هایی را از دست دادیم که باید در آن پیروز می‌شدیم و می‌بردیم. لیاقت تیم ما بیشتر از این‌ها بود. در همین چند بازی آخر الکی الکی امتیاز از دست دادیم و شک نکنید که این امتیاز یک جایی خیلی به کارمان می‌آید.

* در مورد بازی با پرسپولیس چه صحبتی دارید؟

- بازی سختی است ولی ما برای سه امتیاز به میدان می‌رویم و می‌خواهیم برنده باشیم.

* اما پرسپولیس این روزها حسابی روی فرم است.

- من هم با شما موافقم و معتقدم پرسپولیس تیم خیلی خوبی شده. پرسپولیس مهره‌های زیادی دارد و اتفاقا خوب هم بازی می‌کند.

* اندازه و کیفیت پرسپولیس را در چه حد می‌دانید؟

- اگر از من می‌پرسید باید بگویم پرسپولیس آن‌قدر خوب است که حتی شانس قهرمانی دارد. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و به تیم خوبی تبدیل شده. من و علی‌آقا پرسپولیس را دوست داریم و هواداران این تیم همیشه به ما محبت داشته‌اند ولی در بازی جمعه‌مان همراه تیم صبا هستیم و پرسپولیس را دست کم نمی‌گیریم.

* اگر بخواهید این پرسپولیس را با آن پرسپولیسی که علی‌آقا (دایی) سرمربی‌اش بود مقایسه کنید، چه می‌گویید؟

- دوست ندارم در این مورد صحبت کنم و همه چیز آخر فصل مشخص می‌شود ولی اگر می‌خواهید چنین مقایسه‌ای انجام دهید؛ اول به این فکر کنید که دایی چه تیمی را در اختیار داشت، چه مهره‌هایی داشت و تیمش در چه شرایطی بود. علی‌آقا در آن دوران با دست خالی و آن همه مشکل دو قهرمانی به دست آورد که قابل توجه بود. با تمام این حرف‌ها، پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و ما این تیم را دوست داریم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین