اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۱۹۱

برای استقلالی‌ها کری نمی‌خوانم!

کاپیتان باتجربه پدیده پیش از بازی این تیم با استقلال می‌گوید سن و سال من از کری‌خواندن و خط و نشان کشیدن گذشته است.
۲۱:۰۳ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- امیرحسین بادامکی پیش از بازی هفته بیست‌وسوم تیمش در رابطه با بازی این هفته که منجر به پیروزی این تیم شد عنوان داشت: مقابل ملوان بازی خوبی داشتیم. 3 امتیاز این بازی برای ما ارزش ویژه‌ای داشت که توانستیم به دست بیاوریم. جایگاه ما در جدول به گونه‌ای بود که باید با این 3 امتیاز آن را بهبود می‌بخشیدیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

کاپیتان پدیده ادامه داد: شرایط تیم ما بسیار خوب است تنها مشکلی که داریم، محرومیت‌ها و مصدومیت‌هاست که در بعضی از بازی‌ها دست ما را خالی می‌گذارد. ما اگر این مسائل را نداشتیم و کمی باهوش‌تر بودیم می‌توانستیم امتیازات بهتری نیز از بازی‌های خانگی‌مان به دست بیاوریم.

بادامکی راجع به وضعیت خودش گفت: من چند هفته پیش مصدوم شدم اما اکنون وضعیت بسیار بهتری نسبت به قبل دارم. آمادگی و شرایطی که الان دارم باعث شده تا آسیب‌دیدگی را فراموش کنم و با تمام توان در خدمت تیم باشم.

او در رابطه با تقابل وی و تیم استقلال در بازی هفته بیست‌وسوم گفت: مطمئنا دیدار مهمی را در پیش داریم. ما اگر بتوانیم استقلال را در تهران متوقف کنیم، می‌توانیم خودمان را در میانه‌های جدول تثبیت کنیم. ضمن اینکه به دنبال این هستیم عیدی خوبی به مردم مشهد بدهیم.

او ادامه داد: اما راجع به تقابل من و استقلال چیزی نمی‌توانم بگویم چراکه سن و سال من از کری خواندن و خط و نشان کشیدن گذشته است. به عنوان یک بازیکن یاد گرفته‌ام باعث رضایت کادرفنی و هواداران تیمم باشم. منکر اهمیت این بازی نمی‌شوم و همه تلاشم را می‌کنم بهترین عملکرد را مقابل استقلال داشته باشم. اما در مجموع برای من موفقیت پدیده مهمترین هدف است.

کاپیتان پدیده در پایان راجع به وضعیت مالی این تیم گفت: مشکلات و مسائل هنوز پابرجاست مسوولین تیم  قول‌هایی به ما داده‌اند که تا پیش از نوروز به بازیکنان پرداختی داشته باشند تا دست‌مان خالی نباشد. چیزی که مشخص است این است که مسوولان تیم تلاششان را می‌کنند اما این تلاش کافی نیست و مسوولان استان نیز باید در این راه به تیم پدیده کمک کنند.


منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین