اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۱۶۷
مهاجم سابق پرسپولیس تأکید کرد که این تیم باید ضعف در ساختار دفاعی و تمرکز نداشتن برای حفظ نتیجه را از بین ببرد.
۱۷:۰۴ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-فرشاد پیوس در گفت‌وگویی در خصوص هشت بازی باقیمانده و اینکه پرسپولیس چقدر برای قهرمانی شانس دارد، گفت: در هشت بازی پایانی ممکن است اتفاقات مختلفی رخ دهد و همه مدعیان کار سختی دارند. معتقدم پرسپولیس با توجه به اینکه یک تیم جوان در اختیار دارد، گاهی اوقات از لحاظ تجربه دچار مشکل می‌شود. به عنوان مثال این تیم برخلاف نیمه اول بازی با تراکتورسازی، در نیمه دوم بازی سطح پایین و ضعیفی را به نمایش گذاشت و این به خاطر جوانی تیم است.

وی ادامه داد: پرسپولیس وقتی گل اول را می‌زند اشباع و بی‌انگیزه می‌شود و ناخودآگاه انرژی تیم از بین می‌رود. به نظرم برانکو مربی خوبی است و باید قرارداد او را برای فصل بعد هم تمدید کنند، اما او باید این مسائل را برطرف کند. برانکو در تعویض‌ها خوب عمل نمی‌کند و آن‌طور که شنیده‌ام از نیمکتش هم مشاوره نمی‌گیرد. او معمولاً کار خودش را انجام می‌دهد، اما باید مشاوره هم بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: مورد مهم دیگر به ضعف ساختار دفاعی پرسپولیس مربوط می‌شود. در بازی با تراکتورسازی شاهد بودیم که فاصله بین خطوط بسیار زیاد بود و همین موضوع در میانه میدان برتری را به تراکتورسازی داده بود. باید این ضعف‌ها را برطرف کرد و این مشکلات به‌خاطر جوانی پرسپولیس است. شما می‌بینید که در خط حمله خیلی‌ها فقط از مهدی طارمی توقع گل زدن دارند، اما باید روی مهاجمان دیگر از جمله علیپور هم کار کرد.

پیوس در مورد تکل خشن محسن بنگر گفت: بنگر تکل بدی زد. او بازیکن باتجربه و بزرگ پرسپولیس است و باید به تیم آرامش بدهد. بنگر باید اخلاق و رفتارش را بهتر از این کند تا بتواند به‌عنوان یک بزرگ‌تر و بازیکنی که تجربیات زیادی دارد به پرسپولیس کمک کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین