اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۱۴۸

مربی آلمانی در راه تیم ملی ایران

رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال گفت:مربی آلمانی را که بهترین نفر برای تیم ‌ملی بود به ایران دعوت کردیم و او قبول کرد تا بعد از انتخابات فدراسیون فو‌تبا‌ل به ایران بیاید.
۱۵:۴۱ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،الهه عرب عامری، رئیس کمیته بانوان در مراسم افتتاحیه روز جهانی فوتبال بانوان گفت: خوشحالم که در میان ورزش دوستانی قرار دارم که برای رشد و اعتلای این رشته تلاش بسیاری می کنند. ما در این روز برای اجرای برنامه های خود از بازیکنان تیم های ملی نونهالان، نوجوانان و جوانان استفاده کردیم.همچنین از حضور قهرمانان تیم ملی فوتسال در این مراسم تشکر می کنم. این عزیزان افتخار آفرینان ایران اسلامی هستند و بدون شک حضورشان برای شما ورزشکاران انگیزه بالایی می دهد.

وی در ادامه از حضور مسئولین هیات تهران و خبرنگاران و مسئولین آکادمی ملی فوتبال تشکر کرد و گفت:با همکاری این مجموعه ها برنامه هایی نظیر مسابقه پیشکسوتان،برگزاری کارگاه های آموزشی، برگزاری کارگاه های پزشکی،به دوپینگ نه بگوییم و کمک های اولیه را انجام خواهیم داد تا همانطور که قبلا اشاره کرده ام، کنفدراسیون فوتبال آسیا متوجه علاقمندی و فعالیت بیش از پیش در این رشته پر طرفدار توسط بانوان در ایران باشد.

عرب عامری در ادامه بیان کرد: سه تیم از مناطق شمال غرب و جنوب غرب تهران، شمیرانات و سه تیم ملی جوانان، نوجوانان و نونهالان در این فستیوال یک روزه حضور دارند و در کارگاه های مد نظرمان شرکت می کنند. همچنین نوآوری که کمیته بانوان امسال در برگزاری این روز داشته این است که از پیشکسوتان دعوت کردیم تا علاوه بر حضورشان،یک دیدار دوستانه برگزار کنند.

وی گفت: این مراسم به خاطر ارج گذاشتن به روز جهانی فوتبال زنان در ایران همزمان با کشورهای ورزش دوست و فوتبال دوست برگزار میشود. زمانی که روز خاصی را به جامعه خاصی اختصاص می دهند این امر نشان می هد اهمیت بسیار بالایی برای قشر مربوطه قائل شده اند. اختصاص دادن یک روز به عنوان روز جهانی فوتبال بانوان  نشان می دهد که یک زن ه غیر از مادر بودن، از شایستگی و توانمندی های بسیار برخوردار است. بدون شک و اغراق این رشته به عنوان یکی از محبوب ترین رشته های ورزشی در میان خانواده ها  است.در بخش همگانی می تواند فعالیت داشته باشد فوتبال است. زمانی که دبیرکل یوفا که هم اکنون به عنوان رئیس فیفا انتخاب شده در ایران حضور داشت، از وی خواستم تا بخشی را برای فعالیت بانوان با پوشش اسلامی در فیفا اختصاص دهند. چرا که بانوان می تواند در بخش توسعه و روند رو به رشد فوتبال در قسمت بانوان کمک بسزایی کنند. در هر صورت این روز را گرامی میداریم و امیدوارم این مراسم هر ساله با حضور شما عزیزان با شکوه تر برگزار شود.

وی همچنین در جمع خبرنگاران درباره انتخاب مربی آلمانی برای تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل بانوان،گفت: مدت‌ها به دنبال یک مربی با رزومه خوب برای تیم‌ ملی فو‌تبا‌ل بانوانمان بودیم تا بتوانیم با تمام مشکلات مالی که وجود دارد از او در تیم ‌ملی استفاده کنیم. تصمیم گرفتیم که مربی آلمانی را که به نظر کمیته‌ فنی بهترین نفر برای تیم ‌ملی بود را به ایران دعوت کنیم. این مربی قبول کرده تابعد از انتخابات یازدهم اردیبهشت فدراسیون فو‌تبا‌ل به ایران بیاید. ما شرایط او را پذیرفته‌ایم، اما زمانی که این مربی در اردیبهشت ماه به ایران بیاید شرایط خودمان را به او می گوییم چرا که باید شرایط ما نیز برای این مربی پذیرفته شود.ما می‌خواهیم از این مربی چند منظوره استفاده کنیم. او به صورت خاص روی تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان تمرکز دارد، اما در رده‌های مختلف سنی هم مشارکت می‌کند. این شرایطی است که ما داریم و باید ببینیم که او آن را می پذیرد یا خیر.

عرب عامری در پایا ن در باره اعزام تیم ‌ملی زیر 19 سال ایران به تورنمنت سوچی روسیه گفت: می دانیم که همه فدراسیون‌ها با مشکلات مالی مواجه هستند، اما علی کفاشیان کار بزرگی کرد و با تمام مشکلاتی که وجود داشت تیم را به روسیه اعزام می‌کند. تورنمنت سوچی نیز از کیفیت بالایی برخوردار است و سرمربی تیم ‌ملی زیر 19 سال تیم را برای ر‌قا‌بت‌های آسیایی سال آینده آماده می‌کند و تورنمنت سوچی می‌تواند کمک بزرگی برای ما باشد.


سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین