اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۰۸۸

در برنامه نود چه گذشت؟

در برنامه 90 این هفته علاوه بر انتخاب مهاجم پرسپولیس به عنوان مرد سال فوتبال ایران در سال 94، اتفاقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران بررسی شد.
۰۹:۲۳ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-برنامه 90 این هفته ساعت 22:40 دوشنبه شب روی آنتن شبکه سه رفت. عادل فردوسی در ابتدای برنامه اعلام کرد هفته آینده دو برنامه 90 روی آنتن می رود و علاوه بر برنامه دوشنبه که به بررسی لیگ برتر اختصاص دارد یک ویژه برنامه سال نو هم جمعه شب خواهد بود.

 

* سوال پیامکی

سوال نظرسنجی برنامه این هفته به انتخاب مرد سال فوتبال ایران در سال 94 اختصاص داشت. بینندگان 90 باید از میان علیرضا جهانبخش، احسان حاج صفی، مهدی رحمتی و مهدی طارمی مرد سال فوتبال ایران را انتخاب می کردند.

 

در پایان با شرکت یک میلیون و ۷۷۸ هزار نفر، مهدی طارمی با 51.8 درصد آرا عنوان مرد سال فوتبال ایران را به دست آورد و سیدمهدی رحمتی با ۳۵ درصد دوم شد و علیرضا جهانبخش و احسان حاجی صفی با 9.3 و 3.9 درصد آرا در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.

 

* چشمی: ابتدای فصل پیشنهاداتی بود اما به استقلال آمدم

در ادامه برنامه روزبه چشمی مهمان برنامه بود. او در ابتدای صحبت هایش اظهار داشت: «فوتبالم را از پیکان شروع کردم الان هم ساکن کرج هستم. در تیم پیکان در رده سنی نونهالان فوتبال 7 نفره بازی می کردیم، تا رده نوجوانان در پیکان بودم. سال آخر نوجوانان و در ادامه هم در رده سنی جوانان در پرسپولیس بازی کردم. بعدا برای گذراندن دوران سربازی به مقاومت تهران رفتم.»

 

او در پاسخ به این سوال که آیا زمانی که دایی سرمربی پرسپولیس بود می خواست از تو تست بگیرد؟ گفت: «نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبت کنم. بعد از پایان سربازی شرایط به گونه ای شد که به صبا رفتم.»

 

چشمی اضافه کرد: «در مقطعی به تیم ملی دعوت شدم اما بازی نکردم البته تلاش می کنم دوباره دعوت شوم. باید بگویم قبل از این درگیر اردو های تیم ملی امید بودم.»

 

چشمی در پاسخ به سوالی درباره پست تخصصی اش هم گفت: «کلا دو سال اول که در پیکان بودم در پست هافبک دفاعی بازی می کردم. بعدها یکی دو سال در پست دفاع وسط بازی کردم. در کل در هر دو پست می توانم بازی کنم.»

 

وی در پاسخ به این سوال که در نظرسنجی برنامه 90 به چه کسی رای می دهد گفت: «همه کسانی که در نظرسنجی هستند فوتبالیست های خوبی هستند اما من قطعا به مهدی رحمتی رای می دهم.»

 

بازیکن تیم فوتبال استقلال در ادامه درباره شرایط تیمش هم گفت: «امسال کادرفنی تیم را جوان کرده است. خیلی از بازیکنان تیم ما عضو تیم ملی امید هستند. هدف ما امسال کسب بهترین نتیجه است.»

 

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا ابتدای فصل از پرسپولیس پیسنهاد داشت گفت: «پیشنهاداتی اول فصل بود اما علاقه ندارم به آن بپردازم. استقلال را دوست داشتم و به این تیم آمدم.»

 

* فردوسی پور: اینجا تبلیغ نکن!

روزبه چشمی در پایان صحبت‌هایش از هواداران تیم استقلال خواست که اخبار تیم را از سامانه اسپانسر باشگاه پیگیری کنند که این صحبت با واکنش تند مجری 90 مواجه شد. فردوسی پور به بازیکن استقلال گفت: «اینجا تبلیغ نکن!» و چندبار این جمله را تکرار کرد.

 

* سورپرایز ویژه برای کی روش

در بخش تقویم 90، تصاویری قدیمی از ترانه ای پخش شد که یک خواننده برای کارلوس کی روش خوانده بود. ترجمه بخشی از این ترانه این بود: «بعضی ها به تو اهمیت می دهند و بعضی ها هم برایت ارزش قائل نیستند ای کی روش.»

 

* حیدریان: همچنان موبایل ندارم

محمدرضا حیدریان در گفتگو با گزارشگر برنامه 90 با بیان اینکه در ۹ دوره از مسابقات آسیایی حضور داشته است و در هر ۹ دوره به عنوان قهرمانی رسیده است، گفت: «یک زمانی تیم چمنی استقلال هم مرا می خواست ولی آلوده فوتسال بودم و وارد فوتبال نشدم.»

 

وی درباره اینکه چرا تلفن همراه ندارد و آیا همسرش از این موضوع ناراحت نیست، تصریح کرد: «موبایل خیلی دردسر است! هر وقت کاری باشد به همسرم می گویم خودم زنگ می زنم.»

 

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال در خصوص موتور سیکلتش هم گفت: «موتورم را حدود دو ماه پیش دزدیدند و مجبور شدم یکی دیگر بخرم. آن موتور را از سال ۱۳۷۹ داشتم.»

 

حیدریان با اشاره به اینکه الان با دوستانش فوتسال بازی می کند و کارش همین است، گفت: «پول خوبی از فوتسال در نیاوردم ولی خاکش را خوردم.»

 

* کارشناس داوری

هدایت ممبینی به عنوان کارشناس به برنامه آمده بود و درباره دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی اظهار داشت: «سینا عشوری قبل از اینکه تراکتورسازی ضربه ایستگاهی که منجر به گل شد، را به دست بیاورد، روی رامین رضاییان مرتکب خطا شد. محسن بنگر هم به خاطر خطایی که روی محمد ایرانپوریان انجام داد باید اخراج می شد.»

 

ممبینی درباره بازی استقلال و راه آهن هم گفت: «گل استقلال کاملا صحیح بود. برخورد توپ به دست بازیکن استقلال در محوطه جریمه هند نبود. ضربه بازیکن راه آهن به عادل شیحی خطرناک بود و بازیکن راه آهن باید اخراج می‌شد.»

 

همچنین تیم نفت تهران از داوری دیدار با ذوب آهن لطمه دید چرا که رشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن باید در این بازی اخراج می شد و همچنین یک پنالتی برای تیم نفت گرفته نشد.

 

* آنالیز پرسپولیس و تراکتورسازی

پرسپولیسی ها در نیم فصل دوم با دقت پاس 79 درصدی عملکرد بهتری نسبت به نیم فصل اول داشتند. اما شاگردان برانکو نتوانستند مقابل تراکتورسازی عملکرد خوبشان را تکرار کنند و دقت پاس آن ها در این دیدار به 72 درصد رسید. این درحالی بود سینا عشوری و مهدی کیانی همکاری خوبی در خط هافبک تراکتور داشتند و اجازه ندادند پرسپولیسی ها صاحب فرصت گلزنی شوند. البته رامین رضاییان در این دیدار هم بارها در حملات تیمش شرکت داشت و علاوه بر به ثمر رساندن گل، اجازه نداد شاگردان امیر قلعه نویی در دقایق پایانی صاحب گل شوند.

 

* انصاری فرد: سال قبل شرایط سختی داشتم

در بخشی از برنامه این هفته تصاویری از کریم انصاری فرد پخش شد. او در این مصاحبه ویدئویی اظهار داشت: «سال قبل شرایط برایم سخت بود اما رو به جلو فکر کردم و با صحبت هایی که با بزرگان فوتبال ایران انجام دادم، یونان را انتخاب کردم.»

 

وی درباره مدت زمان قراردادش هم گفت: «قراردادم دو ساله است ولی اگر سال آینده پیشنهاد دیگری داشته باشم می‌توانم از تیم جدا شوم.»

 

البته در بخشی از این ویدئو سرمربی کریم انصاری فرد صحبت کرد و گفت: «امیدوارم وضعیت کریم روز به روز بهتر شود.»

 

* توضیح درباره پیراهن گشاد کودکان

در ادامه تصاویری منتشر شد از پیراهن کودکانی که با بازیکنان به زمین می‌آیند و فردوسی‌پور در واکنش به آن گفت که سازمان لیگ که درآمد بالایی هم دارد برای این بازیکنان لباس مناسب خریداری کند، این لباس‌ها بر تن این کودکان گریه می‌کند!

 

حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ پشت خط تلفنی برنامه 90 آمد درباره پیراهن گشاد کودکان صحبت‌هایی را انجام داد.

 

وی گفت: «قبل از هر بازی مسئول مربوطه برای خرید لباس‌ها بر اساس سایز کودکان به تولیدی سفارش می‌دهد تا برای آن‌ها لباس تهیه شود. در ادامه وی گفت که امیدواریم که دیگر این اتفاقات رخ ندهد.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین