اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۰۴۸
هافبک تیم تراکتورسازی گفت: من هیچ توهین یا بی‌احترامی نکردم و بنگر دروغ می‌گوید.
۱۳:۱۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-سینا عشوری، هافبک تراکتورسازی در متن حاشیه جنجالی دیدار با پرسپولیس قرار داشت. او به دلیل تکل خشن محسن بنگر برای دفاع از هم تیمی‌اش به شدت عصبانی شد و همین موضوع باعث شد با مدافع پرسپولیس درگیر شود.

عشوری در مورد بازی با پرسپولیس و حاشیه‌های این مسابقه پاسخ داد.

بازی با پرسپولیس چطور بود؟
تیم ما بعد از بازگشت به ایران خسته بود. منظورم این نیست که از لحاظ بدنی کم آوردیم، اما برای این بازی خسته بودیم. با این حال مقابل پرسپولیس یک فوتبال گردن کلفت و محکم را انجام دادیم. حتی در دقیقه 91 می‌توانستیم گل برتری را بزنیم و 3 امتیاز را بگیریم.

 به نظر تو تساوی عادلانه بود؟
نمی‌گویم که حتما باید بازی را می‌بردیم اما به هر حال اگر آن موقعیت در دقایق پایانی تبدیل به گل می‌شد، سه امتیاز را می‌گرفتیم. با این حال خدا را شکر می‌کنیم که شکست نخوردیم.

 در مورد تکل خشن محسن بنگر و حاشیه‌هایی که به وجود آمد چه نظری داری؟
من هم می‌توانم چنین خطاهایی انجام دهم ولی رفتن با کف پا روی پای بازیکن حریف نامردی است. اگر ایران پوریان 6 ماه یا یک سال خانه نشین می‌شد چه کسی جواب می‌داد؟ بنگر می‌خواهد نشان دهد که غیرتی است ولی غیرتی این نیست که آنطور روی بازیکن حریف تکل زده شود. من واقعا نزدیک صحنه بودم و به شدت از آن خطا ناراحت شد.

 بنگر بعد از بازی در مورد تو با کنایه صحبت کرد و گفت که حتما عشوری بزرگ ما است که خبر نداریم.
من از لحاظ سنی کوچک هستم و ادعایی ندارم اما در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم، قهرمان جام حذفی شدم و در لیگ برتر هم تجربه نایب قهرمانی داشتم. من فوتبالیست جدید نیستم در ضمن سن و سال چه ربطی به این اتفاقات دارد؟ او خطای بدی انجام داد و من هم از هم تیمی خودم دفاع کردم.

 بنگر گفته که تو بی‌احترامی و فحاشی کردی...
به هیچ عنوان صحت ندارد. من فقط گفتم چرا اینطوری بازی می‌کنی که او در جوابم گفت تو چه کاره هستی. من هیچ توهین یا بی‌احترامی نکردم و بنگر دروغ می‌گوید. باز هم می‌گویم که نشان دادن غیرت، با خطا کردن نیست ولی بنگر می‌خواست با این حرکات خشن خودش را باغیرت نشان دهد.

 جو ورزشگاه چطور بود؟
واقعا جو خیلی خوبی بود و بازی کردن مقابل این همه تماشاگر هیجان انگیز است. من از هواداران تراکتورسازی تشکر می‌کنم که برای حمایت ما به ورزشگاه آمدند و دست آنها را می‌بوسم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین