اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۰۲۴
باید قبول کنیم که دست آقا معلم خیلی زود برای حریفان رو می‌شود یا اینکه بپذیریم مجید جلالی با تغییرات پی در پی که در سایپا در نیم فصل دوم به وجود آورد.
۱۱:۰۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- باید قبول کنیم که دست آقا معلم خیلی زود برای حریفان رو می‌شود یا اینکه بپذیریم مجید جلالی با تغییرات پی در پی که در سایپا در نیم فصل دوم به وجود آورد، باعث شد تا تیمش در 5 بازی انجام شده فقط 4 امتیاز بگیرد و سه شکست تلخ را تجربه کند؟! نتایجی که مجید جلالی در تراکتورسازی کسب کرد، همین روند را داشت، هفته‌های اول حضور جلالی با پیروزی‌های تراکتورسازی همراه شد و نتایجی کسب شد که آقا معلم را در تبریز محبوب کرد اما این محبوبیت خیلی طول نکشید و هفته‌های پایانی نیم فصل اول روزهای کابوس‌وار جلالی رقم خورد و این سرمربی مجبور شد عطای تراکتورسازی را به لقایش ببخشد.

با نگاهی به کارنامه چندین ساله آقا معلم با کمی اغماض می‌توان درک کرد که جلالی سرمربی روزهای سخت نیست و نمی‌تواند هفته‌های زیادی نتایج خوبش را حفظ کند. این اتفاق حالا در ساپیا هم در حال تکرار است. سایپا با هدایت مجید جلالی روزهای خوبی را سپری کرده و خود را تا رده‌های بالای جدول بالا کشیده است، مخصوصا عملکرد سایپا در نیم فصل اول بسیار خوب بود اما با شروع نیم فصل دوم انگار خبری از تیم قبلی آقا معلم نیست.

سایپا در نیم فصل دوم در بازی اول ، مقابل پدیده شکست می‌خورد و هفته نوزدهم را هم به استقلال اهواز واگذار می‌کند. هفته بیستم با تیم بحران‌زده سپاهان روبه‌رو می‌شود و به سختی سپاهان را شکست می‌دهد. هفته بیست و یکم جدال با تیم برانکو را در دقایق وقت اضافه به تساوی می‌کشاند و در نهایت در هفته 22 هم سه امتیاز را تقدیم فولاد می‌کند. همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که مجید جلالی در تعطیلات نیم فصل تغییراتی در تیمش ایجاد کرد و بازیکنانی مثل آندو تیموریان و دغاغله را به سایپا اضافه کرد. سرمربی سایپا بعد از باخت مقابل فولاد اینطور حرف می‌زند: «در این 35 سال که مربیگری می‌کنم برد و باخت‌های زیادی را دیده‌ام اما بعضی از باخت‌ها برایم ناراحت‌کننده و تلخ است. امسال پنج باخت یک - صفر داشتیم و واقعا برای این پنج باخت ناراحت و متأسف هستم.»

با این اوصاف این افت سایپا را باید پای چه چیزی گذاشت، تغییراتی که آقا معلم در نیم فصل انجام داده یا اینکه افت سایپا به ضعف جلالی در ادامه دادن به روند پیروزی‌ها ربط دارد. وقتی جلالی از تراکتورسازی به خاطر افت تیمش خداحافظی می‌کند و در سایپا هم به همان ضعف قدیمی‌اش می‌بازد، می‌توان به او نمره قبولی داد؟ اصلا کسب 4 امتیاز از 15 امتیاز برای آقا معلم نمره
مردودی است.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین