اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۹۱۸

پیشنهاد 12 میلیارد تومانی را رد کردم تا در اروپا بمانم

لژیونر ملی پوش کشورمان گفت: «اگر می‌خواستم به پول برسم، اصلا به اروپا نمی‌آمدم چون قبل از حضور در اوساسونا پیشنهاداتی از کشورهای آسیایی داشتم ولی قبول نکردم.»
۱۳:۴۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-کریم انصاری‌فرد با پیشنهادهایی از شرق آسیا روبه‌رو شد و آن‌ها را رد کرد. وی توضیحاتی در این باره می‌دهد و می‌گوید قصد دارد در فوتبال اروپا به کارش ادامه بدهد.

 

اظهارات انصاری فرد را در ادامه می خوانید:

 

* 2 پیشنهاد خود از گوانگژو و سامسونگ را اخیرا رد کردی.

- خب من زیاد در جریان این پیشنهادها نبودم تا این‌که باشگاه اعلام کرد. چون تا سال آینده با پانیونیوس یونان قرارداد دارم، این 2 تیم به باشگاه پیشنهاد دادند. آن‌ها هم به من گفتند که چنین پیشنهادهایی هست و نظر خودت چیست؟ حضور در گوانگژو از نظر مالی برای پانیونیوس خیلی خوب بود ولی من قبول نکردم چون دوست دارم در اروپا بمانم.

 

* ولی رقمی که پیشنهاد دادند نزدیک به 12 میلیارد تومان بود.

- بله، رقم بالایی بود ولی من در این 2، 3 سال به دنبال پول نبودم. اگر می‌خواستم به پول برسم، اصلا به اروپا نمی‌آمدم چون قبل از حضور در اوساسونا پیشنهاداتی از کشورهای آسیایی داشتم ولی قبول نکردم. حالا هم که به اینجا آمده‌ام و پیشرفت را در خودم می‌بینم، دوست دارم بمانم.

 

* شایعاتی درباره انتقال شما به تیم‌های خوب مطرح شده. این شایعات چقدر صحت دارد؟

- فعلا ما در کوران مسابقات هستیم. پانیونیوس تلاش می‌کند تا سهمیه حضور در اروپا را به دست بیاورد. ترجیح می‌دهم تمرکزم روی بازی‌های باقی‌مانده باشد تا وضعیت آینده‌ام.

 

* گویا از چند تیم خوب یونانی پیشنهاد داری.

- من هیچ صحبتی با باشگاه‌های دیگر نداشتم چون بازیکن پانیونیوس به حساب می‌آیم. در جریان هیچ پیشنهادی هم نیستم. اگر قرار شد بحثی هم شود، باید در پایان فصل باشد. اصلا دوست ندارم تمرکزم را از دست بدهم. به‌هر حال تیم ما موقعیت حساسی دارد. تمام تیم تمرکزشان را روی موفقیت پانیونیوس گذاشته‌اند. درست نیست در این شرایط ما به خودمان فکر کنیم.

 

* این فصل 7 گل در لیگ یونان زده‌ای و 3 پاس گل هم داده‌ای. در جام حذفی هم که یک گل زده‌ای.

- خدا را شکر می‌کنم. البته نباید فراموش کنیم که کل تیم در موفقیت من نقش داشتند. تمام همبازی‌هایم از من حمایت کردند. سرمربی تیم هم از روز اول پشت من بود. روزی که آمدم کلی انگیزه گرفتم، اینقدر که به من انرژی مثبت دادند. فقط به موفقیت فکر کردم و خدا را شکر می‌کنم که تا الان همه‌چیز خوب پیش رفته است.

 

* از وضعیت تیم ملی هم خبر داری؟ همچنان بدون زمین و بدون برنامه.

- حرف‌هایم را قبلا هم گفته‌ام. فکر می‌کنم دیگر این مسئله تکراری شده است. هر چه بگوییم انگار گوش‌شنوایی نیست. تیم ملی موقعیت حساسی دارد. نسبت به قبل تغییرات داشته. همه تیم‌ها دارند هزینه می‌کنند. حالا چطور می‌شود که تیم ملی ما یک زمین و یک لباس درست و حسابی ندارد، معماست.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین