اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۹۱۴۹

تصمیم عجیب مجید جلالی/ ۳ بازیکن تیم پیکان اخراج شده‌اند؟

تصمیم عجیب مجید جلالی  ۳ بازیکن تیم پیکان اخراج شده‌اند؟
شنیده می‌شود با تصمیم سرمربی تیم فوتبال پیکان ۳ بازیکن این تیم فعلا اخراج و از حضور در تمرینات منع شده‌اند.
۲۰:۰۰ - ۱۱ آذر ۱۳۹۷
وانانیوز|

 در حالی که هیچ خبری از باشگاه پیکان مبنی بر اخراج برخی از بازیکنان این تیم منتشر نشده ولی شنیده می‌شود ۳ بازیکن این تیم اخراج شده‌اند.

بر همین اساس مهران موسوی، ابوالفضل ابراهیمی و آرمان قاسمی سه بازیکنی هستند که جلالی مدعی شده این سه در تمرینات پچ پچ می‌کنند و همین موضوع چند دستگی‌هایی را در تیم پیکان بوجود آورده است. پیکانی که در حال حاضر از اتحاد و همدلی تیمی خوبی برخوردار نیست.

از سوی دیگر هم شنیده می‌شود مدیران این باشگاه در راستای مشکلات مالی کارخانه ایران خودرو، توان پرداخت قرارداد مجید جلالی را ندارند و با وجود این که برخی از آنها مخالف این مربی هستند، اما علاقه‌ای به اخراج وی نشان نمی‌دهند. 

از این رو با هر تصمیمی که این مربی می‌گیرد و هر ادعایی که برای توجیه نتیجه نگرفتن تیم دارد موافقت می‌کنند تا به قولی بهانه دست او ندهند. حالا هم در بین تمام بازیکنان اسم و رسم دار تیم پیکان این سه نفر که به نظر نمی‌رسد حرف‌شان خریداری داشته‌باشد متهم به باند بازی شده و فعلا اخراج شده‌اند.

البته مسئولان این باشگاه اخراج این 3 بازیکن را رسانه‌ای نکرده و واکنشی نشان نداده‌اند ولی ظاهرا با آشفتگی که در این تیم بوجود آمده است، به زودی صدای اختلافات داخلی به بیردن درز خواهد کرد.

انتهای پیام/

 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین