اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۹۰۴

برد پرسپولیس کارما را سخت تر می کند

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: «تعطیلات پیش روی مسابقات لیگ برتر در ایام نوروز درست برعکس شرایط لیگ برتر در کشور انگلستان و به ضرر باشگاه های ماست.»
۱۲:۰۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مسعود معینی درباره اینکه مدتی دور از فضای رسانه ای بوده و پس از اختلاف نظرهایی که با معاونت ورزشی باشگاه استقلال داشت کمتر با خبرنگاران صحبت کرده توضیح داد: «هدف کلی همه ما اعضای باشگاه استقلال حفظ آرامش تیم بزرگسالان است. اگر پرسپولیس توانست شرایطش را نسبت به وضعیت ابتدایی فصل بهبود بخشد به خاطر مدیریت استراتژیک این باشگاه چه به لحاظ اداری و چه فنی در بخش تیمی بود. ما نیز به همین منظور تصمیم گرفتیم تا بیش از هر چیز تمرکز خود را روی مسائل کلان باشگاه معطوف کرده و در این رابطه صحبت کردن با رسانه ها را به سرپرست باشگاه بسپاریم.»

 

وی افزود: «در رابطه با موضوع به وجود آمده میان من و نظری جویباری ذکر این نکته کافی است که همه ما فقط یک هدف را دنبال می کنیم و آن موفقیت استقلال است. اگر هم حرفی می زنیم از سر دلسوزی است. من با هیچ یک از اعضای باشگاه مشکلی ندارم و فکر هم نمی کنم کسی با من مشکل داشته باشد.»

 

پیشکسوت استقلال ادامه داد: «اگر فولاد دو سال پیش و سپاهان در فصل گذشته به عناوین قهرمانی دست یافتند به خاطر همین آرامشی بود که در تیم هایشان حکمفرما شده و بر آن اساس کارشان را پیش بردند. حالا هم اگر استقلال بنای دستیابی به عنوان قهرمانی را دارد باید با همین شرایط حرکت کند.»

 

معینی با اشاره به بازی امروز تیم های سرخپوش تراکتور و پرسپولیس گفت: «هفته های حساسی تا پایان لیگ باقی مانده است. همین بازی استقلال و راه آهن یکی از فینال های ما تا پایان لیگ بود که سه امتیازش تیم را به صدر برد و جایگاهش را تثبیت کرد. امروز نتیجه پرسپولیس و تراکتور می تواند معادلات بالای جدول را بر هم بریزد. برد پرسپولیس حتی می تواند کار را برای استقلال سخت تر کند.»

 

وی تاکید کرد: «طبق برنامه اعلام شده قرار است مسابقات پس از این هفته تعطیل شود که این اتفاق در ایام نوروز و سال نو برعکس کشور انگلستان است. در روزهایی که مردم می توانند با فراغ خاطر به تماشای مسابقات فوتبال بنشینند لیگ 20 روز تعطیل می شود تا بازیکنان در شرایط نه چندان خوبی به اردوی خود برگردند. البته ممکن است این تعطیلی فرصت خوبی برای تیم هایی باشد که بازیکن مصدوم دارند.»

 

بازیکن سال های دور استقلال اضافه کرد: «در نقطه مقابل این تعطیلی می تواند برای تیم هایی که در کورس قهرمانی هستند مضر باشد و آنها را از شرایط خوبی که دارند دور کند. چون حفظ تیم در وضعیت فعلی برای مدت 20 روز کار دشواری است.»

 

معینی در پایان با مثبت ارزیابی کردن حضور نصرالله عبداللهی در کنار تیم استقلال گفت: «اتفاق خیلی خوبی در این مدت افتاد که نصرالله کنار تیم آمد. او جزو افراد فوتبال بلد این مملکت است که هم جام جهانی بوده و هم سال ها در سطح اول فوتبال ایران برای استقلال توپ زده است. عبداللهی شخصیتی دوست داشتنی دارد که به خوبی با بازیکنان ارتباط برقرار می کند.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین