اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۹۰۳
پیشکسوت فوتبال گفت: «این که طارمی جواب این و آن را بدهند و ادعای بزرگی تیم را داشته باشد جز ضرر حاصلی نخواهد داشت.»
۱۲:۰۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-فرشاد پیوس مهاجم سال های دور پرسپولیس از مدیران این باشگاه خواست هر چه زودتر قرارداد برانکو را تمدید کنند تا خیال همه راحت شود.

 

وی در مورد رویارویی پرسپولیس با تراکتورسازی اظهار داشت: «تراکتور دیگر تیم نیم فصل اول نیست. امیر قلعه نویی آرام آرام این تیم را احیا کرده و تیم پر مهره اش را به هماهنگی رسانده است. این تراکتورسازی حریفی دشوار برای پرسپولیس و هر تیمی در لیگ است که نتایج درخشان در آسیا هم روحیه اش را به اوج رسانده است. پرسپولیس هم بی اغراق 9 فینال پیش رو دارد که برای کسب قهرمانی نمی تواند از کسب امتیازات چشم پوشی کند.»

 

او ادامه داد: «پرسپولیس در تعطیلات با حواشی زیادی روبرو شد که مدیریت باشگاه و برانکو به خوبی تیم را جمع و جور کردند. اعتصاب یک روزه بازیکنان، بچگی آنها بود و البته خودشان هم این را فهمیدند. پس از آن تمرینات به خوبی و منظم پیگیری شد و حالا تیم باید با یک پیروزی، توقف مقابل سایپا را هم جبران کند.»

 

پیوس پیش بینی کرد بازی دو تیم پرگل و جذاب شود و ادامه داد: «معتقدم پرسپولیس با مثلث طارمی، عالیشاه و علیپور می تواند هر خط دفاعی قدرتمندی را بشکند و تیم را به کسب جام نزدیک کند. با توجه به این که تراکتورسازی با قلعه نویی رو به جلو و تهاجمی بازی می کند انتظار دیدن یک نمایش جذاب از تقابل دو تیم بیهوده نیست.»

 

او به حواشی مهدی طارمی هم اشاره کرد و گفت: «طارمی باید سرش را پایین بیندازد و همان بازیکنی شود که تازه از بوشهر آمده بود. این که او جواب این و آن را بدهند و ادعای بزرگی تیم را داشته باشد جز ضرر حاصلی نخواهد داشت. دود این ماجراها  نیز به چشم طارمی و به پرسپولیس می رود. البته او حجب و حیا دارد و پسر خوبی است اما باید مشاوران درستی داشته باشد و همیشه بداند همه رفتارهایش زیر ذره بین است.»

 

پیوس در مورد بحث تمدید قرارداد با برانکو که در دستور کار طاهری قرار گرفته گفت: «باید هر چه زودتر از برانکو امضا بگیرند و قرارداد اولیه را  تکمیل کنند. نباید کار تمدید به پایان فصل کشیده شود تا با قطعی شدن حضور برانکو، خیال او و هواداران راحت شود و بتوان برای آینده برنامه ریزی کرد.»

 

این کارشناس در پایان گفت: «از ابتدای فصل تاکید داشتم که برانکو با سیستم 2-4-4 موفق می شود که خوشبختانه این موضوع مورد توجه او قرار گرفت و پرسپولیس با این شیوه هم زیبا بازی می کند و هم در نتیجه گیری مدعی شده است.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین