اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۸۷۲
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در لیگ قهرمانان آسیا، برای صعود نیاز به چهار امتیاز دیگر داریم.
۱۷:۵۹ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-سینا عشوری در خصوص گرفتن 6 امتیاز از الجزیره در دو بازی ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر می‌‌کردیم این اتفاق برای ما رخ دهد، چون به‌خوبی الجزیره را آنالیز کرده بودیم. نمی‌خواهم بگویم که آنها جزو سه تیم برتر آسیا هستند، ولی قطعا یکی از تیم‌های سرشناس آسیا محسوب می‌شود که از لحاظ امکانات و جذب بازیکن، در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. در این دو مسابقه تراکتورسازی واقعی بودیم و توانستیم شخصیت اصلی تیممان را نشان دهیم.

وی درباره اینکه تراکتورسازی چقدر برای صعود از این گروه شانس دارد، عنوان کرد: هنوز صعودمان قطعی نیست، ولی شرایط خوبی داریم. برای صعود به چهار امتیاز دیگر نیاز داریم. فکر می‌کنم الهلال عربستان اصلی‌ترین رقیب ما است، تلاش ما این است که نتایج خوبی بگیریم و به‌عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنیم.

عشوری در مورد اینکه تراکتورسازی در لیگ برتر چه هدفی را دنبال می‌کند، گفت: بازی‌های لیگ می‌تواند حکم یک بازگشت خوب را برای تراکتورسازی داشته باشد. استارت موفقیت‌های ما از بازی‌ با سپاهان زده شد و امیدوارم مقابل پرسپولیس هم خوب نتیجه بگیریم. آنها روی نیمکت مربی خوبی دارند و از بازیکنان توانایی استفاده می‌کنند، ولی تراکتورسازی هم تیم پرقدرتی است و فقط برای برد بازی خواهیم کرد.

هافبک تراکتورسازی خاطرنشان کرد: هدف مهم ما این است که به سهمیه آسیا برسیم و شکست دادن پرسپولیس ما را به بالای جدول نزدیک می‌کند. شرایط حساسی داریم و با اینکه در تهران بازی می‌کنیم به‌هیچ عنوان دنبال مساوی نیستیم. فقط برای برد بازی خواهیم کرد و امیدوارم به هدفمان برسیم.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین