اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۸۰۶

سورپرایز‌مان برای استقلالی‌ها جالب بود

سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن با بیان اینکه استقلال از دست ما فرار کرد گفت: به مراتب بهتر از حریف بازی کردیم اما از فرصت‌های خود استفاده نکردیم.
۱۱:۲۹ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-سعید رمضانی در گفت‌وگویی در خصوص سورپرایزی که پیش از بازی تیمش مقابل استقلال از آن صحبت کرده بود، اظهار داشت: سورپرایز ما در این بازی تبلیغ فیلم «من ناصر حجازی هستم» روی پیراهن بازیکنان راه‌آهن بود که برای اولین بار این اتفاق رخ می‌داد و برای استقلالی‌ها جالب بود. قرار است در بعضی از بازی‌های آینده تیم نیز این کار انجام شود و از این بابت از مالک باشگاه ممنون هستیم.

وی درباره کیفیت فنی این مسابقه یادآور شد: همه دیدند که راه‌آهن بازی به مراتب بهتری ارائه داد اما با وجود ارائه بازی برتر و ایجاد موقعیت‌های خوب نتوانستیم از این مسابقه امتیاز بگیریم و به نوعی استقلال از دست ما فرار کرد.

سرپرست تیم راه‌آهن افزود: به بازیکنان گفتم که به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند و اگر نتوانیم از برتری‌مان استفاده کنیم بی‌فایده است. باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم و قدر فرصت‌‌ها را بدانیم. تیم ما دیگر فرصت امتیاز از دست دادن ندارد و برای بقا در لیگ باید نهایت تلاش‌مان را در مسابقات آینده انجام دهیم.

رمضانی در پاسخ به این سؤال که آیا او هم اعتقاد دارد داوری باعث شکست تیمش شد، گفت: اینکه بخواهیم بعد از هر بازی به داوری اعتراض کنیم چیزی دستگیرمان نمی‌شود. بازی با استقلال تمام شد و اعتراض ما به داوری این دیدار هیچ اثری نداشت چرا که 3 امتیاز این بازی را برای استقلال نوشتند. این بار اول نیست که این اتفاق رخ می‌دهد. از داوران می‌خواهم در قضاوت‌های خود نهایت دقت را داشته باشند. یک اشتباه آنها شاید باعث سقوط یک تیم شود و داوران خیلی باید مراقب باشند که با سرنوشت تیم‌ها در این هفته‌های رو به پایان لیگ بازی نشود.

وی در واکنش به این سؤال که در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال در رختکن راه‌آهن چه اتفاقاتی رخ داد که سرمربی این تیم به یکباره از حال رفت، عنوان کرد: با توجه به اینکه سن‌وسال توپالیدیس کمی بالاست او بعد از مسابقه با افت فشار مواجه شد و نتوانست در نشست خبری حاضر شود. اصل ماجرا همین بود و اتفاق دیگری در رختکن تیم رخ نداد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین