اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۵۹۲

بهانه راه‌آهنی‌ها دروغ محض است+ عکس

مدیر ورزشگاه شهدای شهرقدس گفت: صحبت راه‌آهنی‌ها مبنی بر مناسب نبودن کیفیت زمین ورزشگاه دروغ محض است.
۱۲:۰۹ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-مسئولان تیم فوتبال راه‌آهن تصمیم گرفتند با توجه به عدم کیفیت لازم زمین ورزشگاه شهر قدس بازی مقابل استقلال را در ورزشگاه دیگری برگزار کنند. به همین دلیل درخواستی مبنی بر برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی را به سازمان لیگ ارسال کردند. پس از توافقی که با مسئولان استقلال صورت گرفت مقرر شد این بازی روز جمعه در وزشگاه آزادی برگزار شود اما این مسئله با دلخوری مسئولان شهر‌قدس روبرو بوده و آنها معتقد بودند که راه‌آهنی‌ها به دنبال بهانه بودند و زمین ورزشگاه شرایط بسیار خوبی را دارد.

در همین راستا بهروز غلامپور مدیر ورزشگاه شهدای شهرقدس  گفت: مسئولان را‌ه‌آهن مصاحبه کردند و عدم کیفیت زمین ورزشگاه را بهانه کردند در صورتی که آنها به خاطر بدهی‌شان چنین تصمیمی را گرفتند. آنها یک چک 120 میلیونی به ما دادند که برگشت خورده و ما حکم جلب آنها را داریم. چک راه‌آهنی‌ها به یگان ویژه و اتوبوسرانی هم برگشت خورده است. آنها یک میلیون و 200 هزار تومان پول توپ‌جمع‌کن‌ها را هم نداده‌اند.

وی افزود: راه‌آهن از سال گذشته تا کنون 16 بازی در این ورزشگاه انجام داده که حتی یک ریال هم پرداخت نکرده است. 400 میلیون به ما بدهکار هستند. به هر حال زمین مسابقه هزینه دارد و چه کسی باید این هزینه را تامین کند. ما نامه‌ای به سازمان لیگ نوشته‌ایم تا از حساب آنها کسر و این بدهی پرداخت شود. آنها عادت کرده‌اند که رایگان کار کنند.

مدیر ورزشگاه شهدای شهرقدس تاکید کرد: در این مدت راه‌آهنی‌ها هیچ همکاری با ما نکردند اما ما فراتر از وظایف خود هم خدمت کرده‌ایم. حالا این مسئله هم زبان تشکر آنهاست. در حالی که زمین چمن ورزشگاه در بهترین شرایط خود قرار دارد اما آنها بهانه می‌گیرند و بازی را در جای دیگر برگزار می‌کنند. حتی زمین چمن ورزشگاه از بازی پرسپولیس هم بهتر است چرا که در آن موقع در اوج زمستان بودیم.

غلامپور خاطرنشان کرد: این بداخلاقی‌ها خوب نیست. ورزشگاه موجود زنده است و نگهداری آن هم هزینه دارد. باید هزینه‌های آن پرداخت شود تا ایرادات را برطرف کنیم.

وی در مورد اینکه فرماندار شهرقدس اعلام کرده که از این به بعد راه‌آهنی‌ها به دنبال زمین مسابقه باشند، تاکید کرد: درست است. فرماندار مسئول سیاسی امنیتی شهرستان است. ما میزبانی خوبی داشته‌ایم و اینکه اعلام می‌کنم به خاطر چمن ورزشگاه نمی‌توانم بازی را در آنجا برگزار کنند، دروغ محض است.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین