اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۵۵۱۲

تمجید مدیرعامل پارس جنوبی از علیرضا منصوریان

تمجید مدیرعامل پارس جنوبی از علیرضا منصوریان
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت:‌منصوریان مربی توانمندی است اما کادر فنی و بازیکنان ما توانمندتر هستند.
۰۳:۰۳ - ۳۰ آبان ۱۳۹۷
وانانیوز|

بهرام رضائیان در مورد شرایط تیم پارس جنوبی گفت: شرایط باشگاه ما مناسب است و بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را انجام می‌دهند.

وی در مورد دیدار با ذوب‌آهن در روز شنبه به خصوص اینکه علیرضا منصوریان سرمربی این تیم شده است گفت: ما برای مجموعه باشگاه ذوب‌آهن و همچنین علیرضا منصوریان احترام زیادی قائل هستیم، او مربی توانمندی است، در استقلال هم شاید بدشانسی و برخی عوامل دیگر باعث شد از این تیم جدا شود. او مربی خوبی است اما من به تیم پارس جنوبی اعتقاد و ایمان دارم. کادر فنی و بازیکنان ما توانمندتر از حریف هستند و برای موفقیت در این بازی تلاش خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: ما نباید تصور کنیم چون استقلال را با منصوریان برده‌ایم، بازی راحتی در پیش داریم. هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد ضمن اینکه مهدی تارتار سرمربی ما به همراه اعضای کادرش در این فصل هم شایستگی‌های خود را ثابت کرده‌اند و قطعا در ادامه لیگ هم به دنبال گرفتن بهترین نتایج خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در مورد احتمال جذب بازیکن در نیم‌فصل اظهار داشت: هنوز مهدیتارتار در مورد جذب بازیکنان جدید به ما فهرستی نداده است و ما در این مورد طبق نظر سرمربی تیم عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین