اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۵۲۶
پیشکسوت استقلال گفت: منظورم فرد خاصی نیست و خودشان می‌دانند که چه کسانی را می‌گویم اما اگر الان اسم می‌آوردم کله صبح می‌روند و شکایت می‌کنند و من حوصله‌شان را ندارم.
۱۵:۰۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-حسن روشن در حاشیه دیدار پیکشسوتان استقلال و پرسپولیس با رسانه ورزش در مورد شرایط استقلال گفت: من بازی‌ها و نتایج این تیم را دنبال نمی‌کنم البته با کسی مشکل ندارم اما آنجا اول خانه تماشاگران استقلال است و بعد بازیکنان و آنهایی که تدارکات بوده‌اند. همه آنهایی که در استقلال زحمت کشیده‌اند حق دارند البته من منظورم فرد خاصی نیست و خودشان می‌دانند که چه کسانی را می‌گویم اما اگر الان اسم می‌آوردم کله صبح می‌روند و شکایت می‌کنند و من حوصله‌شان را ندارم.

وی ادامه داد: باز هم می‌گویم شخص خاصی منظورم نیست اما استقلال اول خانه هواداران است و بعد ورزشکاران استقلالی و اگر جا بود بقیه می‌توانند بیایند.

روشن در مورد اینکه آتشی به عنوان یک بسکتبالی قرار است با باشگاه استقلال همکاری کند، گفت: چه اشکالی دارد این اتفاق بیفتد ما باشگاه استقلال را مدنظر می‌گیریم و به تیم کاری نداریم. باشگاه استقلال 22 رشته داشته که رشته فوتبال نیز جزء کوچکی از آن بوده است.

پیشکسوت استقلال در مورد برخی شعارها که از هواداران به گوش می‌رسد، گفت: خط و خطوط ادامه دارد و هنوز عوامل برخی‌ها روی صندلی‌ها هستند. اگر الان فوتبال نگاه نمی‌کنم به خاطر همین سؤالهاست چون اگر صحبت کنم، حق را می‌گویم و آ‌ن زمان شکایت می‌کنند و من علاف می‌شوم. همین اندازه که از ورزش استفاده کردم کافی است.

وی در مورد حضور فتح‌الله‌زاده در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم رأی بیاورد و رئیس فدراسیون شود.

روشن افزود: رابطه‌ام با همه خوب است جز کسانی که خلاف می‌کنند. هر جایی که آنها باشند من نمی‌روم و خودشان هم می‌دانند که می‌توان با یک عذرخواهی دل مردم را به دست آورد.

پیشکسوت استقلال در مورد مباحثی که در خصوص آکادمی استقلال اتفاق افتاده، گفت: بحثی که شد این بود که گفتم به خاطر برخی افراد نمی‌آیم و آنها قبول کردند که سیستم را عوض کنند. من سنگ انداختم که ما استادیوم می‌خواهیم و البته بودجه که همین سنگ چشم افشارزاده را گرفت و دو استادیوم استقلال و پرسپولیس دادند.

وی در مورد اینکه نظری در مصاحبه‌ای گفته بود که به خاطر اظهارات روشن ورزشگاهی که چمن مصنوعی داشت را به استقلال دادند، گفت: حتماً ایشان بیشتر از من می‌فهمد که این طور گفته است.

روشن در مورد اختلافات بین صالح و مظلومی یادآور شد: این کادر استقلال وقتی انتخاب شد و زمانی که مظلومی به عنوان سرمربی کارش را آغاز کرد دیگر اگر مشکلی پیش آید به خودش برمی‌گردد اما در کادر استقلال عدم هماهنگی وجود دارد.

وی در مورد اینکه چرا با قلعه‌نویی اختلاف دارد، گفت: با قلعه‌نویی مشکلی ندارم اما شخصیت آدم‌ها را می‌توان از افرادی که دنبال آنها می‌افتند درک کرد.

روشن گفت: در آن مشکلاتی که در آکادمی استقلال اتفاق افتاده بود رئیس آکادمی گناهکار سوم بود و گناهکار اصلی مدیرعامل بود که می‌توانست یک عذرخواهی بکند البته ما هم کوتاه آمدیم چون مقاومت فایده‌ای نداشت. من نمی‌خواستم جای کسی را بگیرم و می‌خواستم کمک کنم و الان هم حاضرم کمک کنم به شرطی که آنها به فکر بچه‌های مردم باشند.

پیشکسوت استقلال در مورد رایگان شدن دیدارهای فوتبال گفت: هیچ جای دنیا این طور نیست فوتبال به روزی افتاده که اگر یک چیزی هم بدهند کسی به ورزشگاه نمی‌آید اما زمان کسی به پول بلیت توجه نمی‌کرد و ورزشگاه پر می‌شد. آیا شما الان می‌توانید پسرتان را به استادیوم ببرید؟ ان‌شاءالله که تا سال 1400 همه چیز درست می‌شود و مشکلات حل می‌شود.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری