اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۵۱۲
دیدار دوستانه فوتبال

پیروزی صبا مقابل تیم بدون سرمربی در روز خشن و عصبی صادقی

تیم فوتبال صبای قم موفق شد در دیداری تدارکاتی پیکان را شکست بدهد.
۱۳:۵۷ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-دو تیم صبای قم و پیکان از ساعت 12 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه خیریه عمل در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر شاگردان علی دایی به پایان رسید. گل‌های صبا را محمد قاضی و فرید بهزادی‌کریمی در نیمه اول به ثمر رساندند.

این بازی با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌آید:

*با توجه به اینکه پیکان روز گذشته در مسابقات لیگ دسته اول به میدان رفته بود، امروز بازیکنان اصلی این تیم ریکاوری کردند و نفرات ذخیره مقابل شاگردان علی دایی به میدان رفتند. 

*علیرضا مرزبان، سرمربی پیکان غایب این بازی بود. وی امروز صبح عمل جراحی انجام داده بود.

*قضاوت داور این دیدار بارها با اعتراض بازیکنان مواجه شد.

*امیرحسین صادقی در طول بازی بارها و بارها به داور مسابقه اعتراض کرد و در چند صحنه نیز خطاب به داور گفت بهتر است با عینک قضاوت کند. او با این وجود حتی یک کارت زرد هم از قاضی میدان دریافت نکرد.

*صادقی چند بار در طول بازی تکل‌های خشنی روی بازیکنان پیکان می‌زد که در نهایت صدای نیمکت‌نشینان این تیم هم بلند شد. داور بازی وقتی این حرکات صادقی را می‌دید، به علی دایی نگاه می‌کرد و منتظر بود تا سرمربی صبای قم به حرکت بازیکنش واکنش نشان دهد.

*حدود 20 هوادار از نزدیک شاهد تماشای این بازی بودند.

*با توجه به اینکه اطراف ورزشگاه خیریه عمل منازل مسکونی است، توپ بارها از ورزشگاه بیرون رفت و مسئولان تدارکات زمان زیادی را برای پیدا کردن توپ‌ها صرف می‌کردند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین