اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۱۰۹
آقای گل سال های دور پرسپولیس گفت: «به نفع باشگاه است که هر چه زودتر با برانکو تمدید قرارداد کند، اگر به او یکی دو سال وقت داده شود قطعا می‌تواند تیمی بسازد که در آسیا هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.»
۱۲:۰۹ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-فرشاد پیوس یا همان فرشاد آقای گل را باید جزو معدود پیشکسوتانی دانست که به دلیل محبوبیت زیاد در زمان بازی، بعد از آن هم همچنان این محبوبیت ادامه داشته حتی در میان جوانان بعد از دهه‌های شصت و هفتاد.

 

حرف های پیوس را در ادامه می‌خوانید:

 

* آقای پیوس از بازی سایپا شروع کنیم، نظرتان درباره آن بازی چیست؟

- متاسفانه حیف شد که پرسپولیس در این بازی دو امتیاز حساس را از دست داد اما باید به فکر بازی‌های آینده بود و مشکلات را برطرف کرد.

 

* مشکلات در فاز دفاعی یا تهاجمی؟

- هر دوی آنها و قطعا هم برانکو این کار را انجام می‌دهد. من چند بار این موضوع را گفته‌ام که پرسپولیس باید از فرصت‌ها به بهترین نحواستفاده کند و به گونه‌ای نباشد که در پایان فصل حسرت فرصت‌های از دست رفته را بخوریم. در بخش دفاعی هم پرسپولیس مهره‌های خوبی دارد و البته کادر فنی باید با همین نفرات تیم را به زمین بفرستد. در فوتبال امروز وقتی یک تیم گل می‌خورد تمام تیم گل خورده و البته در گل خورده سهیم است و برعکس آن هم وجود دارد. پرسپولیس بعد از چند بازی نخست نشان داد چه قدرتی در فاز تهاجمی دارد و البته تقویت نیز شد اما در فاز دفاعی پرسپولیس به اندازه فاز تهاجمی قدرت ندارد و باید در بازی‌های باقی مانده اشکالاتی که رفع شدنی هم هستند حل شوند.

 

* خیلی‌ها به تعویض بنگستون و عملکرد او اعتراض داشتند. اما او در کمیته انضباطی گفت من تمام سعی و تلاش خودم را انجام دادم؟

- بله تعویض‌های برانکو در این بازی خوب نبود و از این اتفاقات زیاد پیش می‌آید؟ در مورد بنگستون باید دید او واقعاً توانسته دوستان را در باشگاه قانع کند یا خیر؟ اما اینجا باید به نکته‌ای اشاره کنم و آن هم این است که نباید به خاطر یک تساوی تا به این اندازه به برانکو یا سایر اعضای کادر فنی فشار وارد شود. به هر حال پرسپولیس در حال حاضر فقط نیاز به اتحاد و همدلی دارد و همگی باید از تیم و کادر فنی حمایت کنند.

 

* عده‌ای می‌گویند احتمال دارد برانکو برای رایزنی با باشگاهی به امارات رفته باشد؟

- متاسفانه عده‌ای می‌خواهند برانکو را زمین بزنند. نباید به چنین صحبت‌ها و حواشی گوش سپرد و البته به آن دامن زد. برانکو یک مربی حرفه‌ای است و من پیش از این هم گفته‌ام به نفع باشگاه پرسپولیس است که هر چه زودتر با برانکو تمدید قرارداد کند. اگر به او یکی دو سال وقت داده شود قطعا می‌تواند تیمی بسازد که در آسیا هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. من فکر می‌کنم در این باره هواداران خودشان همه‌چیز را می‌دانند.

 

* بازی‌های آینده پرسپولیس را چگونه می‌بینید؟

- آنچه باعث امید است این است که پرسپولیس باز هم وقت دارد. خیلی مهم است که تیم بتواند در بازی‌های باقی‌مانده نهایت امتیازات را کسب کند در این صورت قطعا پرسپولیس قهرمان است. البته این را می‌توان این گونه هم تفسیر کرد که پرسپولیس به هیچ‌وجه حق اشتباه کردن ندارد، مهاجمان و تمامی بازیکنان باید تمرکز کافی را در زمین داشته باشند. اگر می‌گویم مهاجمان منظورم در زدن توپ‌های آخر است.

 

* نظر شما درباره رایگان شدن بازی‌های پرسپولیس چیست؟

- این که تا این حد هوادار به استادیوم می‌آید بسیار خوب است و جای خوشحالی نیز دارد. هواداران انصافا برای پرسپولیس سنگ تمام گذاشته‌اند و می‌گذارند اما سازمان لیگ باید بررسی کند که آیا مشکل در گرانی بلیت‌ها است که البته این گونه نیز به نظر می‌رسد و برای فصل آینده این مشکل را حل کند. اما من معتقدم تیمی که زیبا بازی می‌کند و هوادار نیز اطمینان داشته باشد که تیمش پیروز می‌شود در تمامی بازی‌ها ورزشگاه‌ پر می‌شود.

 

* به نظرتان کدام تیم در لیگ قهرمان می‌شود؟

- من هنوز پرسپولیس را به عنوان شانس مسلم قهرمانی قبول دارم اما نباید از سایر رقبا هم به سادگی گذشت. استقلال تهران و خوزستان مانند پرسپولیس درگیر لیگ آسیا نیستند و می‌توانند مهم‌ترین رقبای پرسپولیس باشند. فکر می‌کنم دو، سه هفته آینده بسیار مهم باشد و بعد از آن چهره مدعیان اصلی قهرمانی بیشتر مشخص می‌شود. همه امسال از پرسپولیس انتظار قهرمانی دارند و من معتقدم تیم شخصیت قهرمانی را دارد.

 

* در پایان اگر صحبت خاصی دارید بفرمایید؟

- صحبت خاصی که ندارم. فقط از هواداران باز هم می‌‌خواهم که به هیچ‌وجه از تشویق و حمایت تیم دست برندارند و مانند همیشه تا دقیقه 90 پشت سر تیم‌شان باشند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین