اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۰۵۸
حواشی دیدار تراکتورسازی-الجزیره

حلقه اتحاد تراکتورسازی بدون آگوستو/بازیکن الجزیره هم بازی خودش را مصدوم کرد

شاگردان امیر قلعه‌نویی حلقه اتحاد خود را پیش از شروع بازی در حالی برپا کردند که آگوستو سزار در گوشه‌ای دیگر مشغول بود و به‌این‌ترتیب تراکتورسازان بدون او حلقه اتحاد تشکیل دادند.
۱۷:۱۴ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-تیم‌های تراکتورسازی و الجزیره امارات امروز در حالی از ساعت 16 در استادیوم یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند که این دیدار حواشی در پی دارد:

هنگام گرم کردن، یکی از بازیکنان تیم الجزیره توپ را به صورت دیگر بازیکنان این تیم کوبید و او را برای دقایقی بر روی زمین انداخت.

هواداران که یادشان رفته بود مهدی شریفی را در تمرین پیش از شروع مسابقه تشویق کنند، هنگام آغاز بازی او را مورد تشویق خود قرار دادند.

هنگام خروج بازیکنان تیم الجزیره از زمین مسابقه برای تعویض لباس‌های خود، هواداران با سوت‌های ممتد خود، بر روی آنان فشار آوردند.

زمانی که عکاسان حاضر در کنار زمین، قصد عکاسی از نیمکت 2 تیم را داشتند، ناظر مسابقه از آنان درخواست کرد که کمی عقب‌تر بروند.

زمانی که بازیکنان 2 تیم برای آغاز بازی، وارد زمین می‌شدند، هواداران با بالا و پایین پریدن و به حرکت درآوردن پرچم‌ها و شال‌های خود صحنه‌های زیبایی را در استادیوم رقم زدند.

مسئولین برگزاری مسابقه با جابجایی تابلوهای تبلیغاتی موجود در کنار زمین، راه جدیدی را برای ورود بازیکنان 2 تیم به زمین مسابقه فراهم کردند.

بازار عکس سلفی در بین هواداران داغ است و آنان به ثبت خاطرات خود می‌پردازند.

عکاسان حاضر در کنار زمین هنگام برگزاری تشریفات قبل از بازی به 2 دسته تقسیم شدند. عده از آنان به عکاسی از کادر فنی تیم تراکتورسازی و عده‌ای دیگر به عکاسی از داوران و کاپیتان‌های 2 تیم پرداختند.

بازیکنان تیم تراکتورسازی پیش از به صدا در آمدن سوت آغاز بازی، به سمت هواداران تیمشان رفته و به ابراز احساسات آنان پاسخ دادند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی حلقه اتحاد خود را پیش از شروع بازی در حالی برپا کردند که آگوستو سزار در گوشه‌ای دیگر مشغول بود و به این ترتیب تراکتورسازان بدون او حلقه اتحاد تشکیل دادند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین