اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۰۳۴

تصمیمات مقدماتی در مورد رأی مظلومی گرفته‌‌ شد

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: شکایت کمیته داوران از سرمربی استقلال به دست ما رسیده و حتی تصمیمات مقدماتی نیز در مورد آن گرفته‌ایم که طبق مواد ۶۷ و ۷۲ آیین‌نامه انضباطی رأی وی را صادر می‌کنیم.
۱۱:۳۲ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حسین عبداللهی در مورد اینکه آیا شکایت کمیته داوران از سرمربی استقلال در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته و در مورد آن تصمیم‌گیری شده است،‌گفت: دو یا سه روز پیش بود که شکایت کمیته داوران از سرمربی استقلال به دست ما رسید. در نشست روز گذشته (سه‌شنبه) اعضای کمیته انضباطی نیز در این خصوص تصمیمات مقدماتی گرفته شد و به احتمال فراوان تا فردا در این خصوص رأی خود را صادر می‌کنیم.

وی افزود: در مواد 67 و 72 آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال هرگونه اظهارنظر در مورد داوران، مسئولان برگزاری مسابقه یا مقامات رسمی فدراسیون و سازمان لیگ منع شده و جرایم نقدی و یا حتی محرومیت در نظر گرفته شده است.

عبداللهی در مورد تخلفاتی که در دیدار تیم‌های سایپا و پرسپولیس از سوی هواداران پرسپولیس صورت گرفت، اظهار داشت: متأسفانه در بازی سایپا و پرسپولیس تخلفاتی همچون فحاشی و پرتاب نارنجک از سوی تماشاگران پرسپولیس رخ داد که کار بسیار خطرناکی بود. تماشاگران پرسپولیس در گذشته سابقه فحاشی داشته‌اند و قطعاً این موضوع را در صدور رأی در نظر خواهیم گرفت و بر اساس ماده 79 آیین‌نامه انضباطی رأی خواهیم داد. به احتمال فراوان رأی این پرونده نیز فردا صادر خواهد شد.

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد ناسزاهایی که تماشاگران استقلال اهواز علیه سرمربی تیم نفت گفته بودند، خاطر نشان کرد: من جدولی دارم که میزان فحاشی‌ها و حتی تخلفات تماشاگران تیم‌های مختلف را در آن ثبت می‌کنم. در مورد استقلال اهواز باید بگویم پیش از بازی با نفت هواداران این تیم فقط یک مورد سابقه فحاشی داشتند که این موضوع را در صدور رأی مدنظر قرار می‌دهیم. بر همین اساس به احتمال فراوان فقط جریمه نقدی را برای آنها در نظر می‌گیریم.

وی عنوان کرد: در مورد اظهارنظر اخیر اسکوچیچ در مورد داور دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن، درگیری رحمتی و نصرتی در جریان بازی استقلال - گسترش فولاد هم تصمیماتی گرفته شده که به احتمال فراوان آرای این تخلفات را نیز تا فردا صادر می‌کنیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین