اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۰۲۲

واکنش بازیکنان لخویا پس از شکست خانگی مقابل ذوب آهن

بازیکنان لخویای قطر پس از شکست خانگی تلخ مقابل ذوب آهن ابراز ناراحتی کردند.
۱۰:۴۶ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-تیم ذوب آهن اصفهان شب گذشته در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در قطر مقابل لخویا به پیروزی ارزشمندی رسیدند. این شکست لخویا برابر ذوب آهن امروز در رسانه‌های قطر بازتاب زیادی داشته است و بازیکنان لخویا این شکست را غیرمنتظره بیان کرد.

مصاحبه 3 بازیکن لخویا به شرح زیر است:

یوسف المساکنی(شکست غیرمنتظره)

زمانی فرصتی را به دست می‌آورید و استفاده نمی‌کنید مساوی با این است که به حریف اجازه می‌دهید به دروازه‌مان نزدیک شود و آن را به خطر بیندازد. تیم ایرانی در این دیدار از تنها فرصت خود استفاده کرد. در این شکست تنها خود را باید سرزنش کنیم زیرا نتواستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. ولی ما می‌توانیم در دیدار برگشت در ایران جبران کنیم.

خالد مفتاح(یکی از بدترین بازی‌هایمان بود)

متاسفانه شکست غیرمنتظره‌ای بود اما باید اعتراف کنیم که یکی از بدترین بازی‌های این فصل خود را در تمام سطوح انجام دادیم. ما به اندازه کافی انگیزه پیروزی را نداشتیم و بسیاری از فرصت‌ها را هدر دادیم. زمانی امتیاز خانگی را از دست می‌دهید کار برای شما در بازی برگشت سخت می‌شود اما ما تمام سعی خود را می‌کنیم که این نتیجه را جبران کنیم.

احمد عبدالمقصود( ذوب آهن ما را غافلگیر کرد)

ذوب آهن ما را غافلگیر کرد زیرا خیلی خوب ظاهر شد و از تنها فرصت خود استفاده کرد و دروازه ما را باز کرد. به نظرم ما در این دیدار بازی خودمان را ارائه ندادیم در نتیجه با این شکست کار خودمان را سخت کردیم. درست است که ما در مرحله گروهی هستیم و می‌توانیم این شکست را جبران کنیم ولی این توجیه شکست ما نمی‌شود زیرا ما در خانه بازی می‌کردیم و باید پیروز می‌شدیم. با این شکست کار را برای خودمان سخت کردیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین