اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۸۶۲

امنیت و میهمان‌نوازی ایران را بار دیگر نشان می‌دهیم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: امنیت و میهمان‌نوازی ایران را بار دیگر به آسیا نشان می‌دهیم و با تدابیری که اندیشیدیم، از هرگونه بهانه‌جویی جلوگیری می‌شود.
۱۵:۳۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-سعید عباسی در گفت‌وگویی، در مورد شرایط تراکتورسازی جهت میزبانی از الجزیره امارات در اولین دیدار قرمزپوشان تبریزی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: طی چند روز گذشته جلسات مختلفی با حضور ناظران ویژه و مسئولان باشگاه در رابطه با انجام میزبانی مناسب در آسیا برگزار کردیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع میزبانی و جهت مقابله با هر گونه شبهه و شایعه و بهانه‌جویی اقدامات مؤثری صورت گرفته تا بستر مناسب جهت برگزاری بازی روز چهارشنبه ایجاد شود. با حمایت استانداری، فرمانداری، اداره کل ورزش و جوانان، هیأت فوتبال، نیروی انتظامی، اورژانس، آتش‌نشانی و سایر دست‌اندرکاران اجرای مسابقه تمامی تدابیر لازم اندیشیده شده تا به لحاظ امنیتی و امکاناتی بهترین میزبانی انجام شود و ضمن برگزاری مسابقه در محیطی آرام و به دور از حاشیه الجزیره در تبریز اقامتی آرام و بدون مشکل داشته باشد.

مدیرعامل تراکتورسازی تأکید کرد: با میزبانی خوب و شایسته به تمامی فرافکنی‌ها و حواشی اخیر پاسخ می‌دهیم و نشان می‌دهیم ایران همیشه امن بوده و در آینده هم  امن خواهد ماند که این امنیت هم مرهون زحمات دولتمردان و ملت عزیز ایران است که قطعاً بار دیگر میزبانی خود را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند که مردم ایران مهمان‌نواز هستند.

عباسی در پاسخ به این سؤال که تراکتورسازی به دلیل حضور الجزیره محل اردوی خود را به مکان دیگری منتقل کرده‌‌اند، تصریح کرد: ما در این راستا هم اقدام لازم را انجام دادیم و بهترین هتل موجود در تبریز در اختیار تیم میهمان قرار گرفته است تا در یک شرایط عالی و بسیار مناسب حریف در ایران مستقر شود. تدابیر لازم برای استقبال از حریف و ورود به کشور در بهترین شرایط را در نظر گرفتیم تا الجزیره و سایر تیم‌های دیگر در تبریز حضور پیدا می‌کنند در کمال آرامش برای یک بازی جوانمردانه و فیرپلی آماده شوند و خاطره‌ای خوش از حضور در تبریز داشته باشند.

وی در پایان گفت: سرلوحه هر فعالیتی دوستی و برادری است. روح ورزش هم سوای رقابت روح دوستی و صمیمیت است و با هدف نزدیکی ملل و آداب و رسوم در عرصه جهانی فعالیت می‌کنند تا ملل مختلف به یکدیگر نزدیک شوند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین