اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۸۵۰

با وجود کمبود زمان آماده دیدار مقابل تراکتورسازی هستیم

مدیر باشگاه الجزیره امارات اظهار داشت با وجود شرایط زمانی فشرده کاملا آماده دیدار مقابل تراکتورسازی هستند.
۱۴:۲۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-تیم الجزیره امارات فردا(سه‌شنبه) عازم تبریز است تا اولین دیدار خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تراکتورسازی انجام دهد. در این راستا مدیر باشگاه الجزیره اظهار داشت که علی رغم زمان کم شرایط تیم بسیار خوب است.

حسین سهیل مدیر باشگاه الجزیره در مصاحبه با روزنامه البیان ابتدا به تمجید از سرمربی تیم پرداخت و گفت: ما نباید نقش تین کات سرمربی تیم را در پیروزی مقابل السد قطر در مرحله پلی‌آف از یاد ببریم. او به خوبی می‌داند با بازیکنان چه طور رفتار کند و می‌داند بازیکنان را چگونه به کار بگیرد تا نتیجه بگیرد.

وی در ادامه درباره دیدار مقابل تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: درباره وضعیت ما در لیگ قهرمانان آسیا باید بگویم علی رغم کمبود وقت کاملا آماده هستیم و در شرایط خوبی به سر می‌بریم. بازیکنان با انگیزه بسیار بالا برای دیدار مقابل تراکتورسازی ایران وارد خواهند شد. با پیروزی در لیگ قهرمانان می‌توانیم شرایط خود را در لیگ برتر و جام ولی عهد بهتر کنیم. امیدواریم فدراسیون امارات دیدار ما مقابل الظفره در جام ولی عهد را به تاخیر بیندازد تا بتوانیم آمادگی بیشتری برای دیدارها آینده داشته باشیم.

دیدار الجزیره مقابل تراکتورسازی چهارشنبه(5اسفند) ساعت 16 برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین