اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۸۴۹

همه چیز پول نیست

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: الجزیره امارات مثل همه تیم‌های حوزه خلیج متمول است اما در فوتبال همه چیز پول نیست.
۱۴:۱۵ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگویی، در خصوص وضعیت تراکتورسازی قبل از دیدار با الجزیره امارات گفت: خوشبختانه شرایط تیم بسیار خوب است. بعد از پیروزی مقابل سپاهان از لحاظ روحی وضعیت خوبی پیدا کردیم و آماده هستیم تا گام اول را در لیگ قهرمانان آسیا محکم برداریم.

وی در مورد اینکه تراکتورسازی چهارمین سال حضور خود را در این کشور پشت سر می‌گذارد و همه انتظار دارند این تیم به مرحله بعد صعود کند، تصریح کرد: امیدواریم این اتفاق بیفتد. تراکتورسازی یکی از تیم‌های بزرگ آسیاست و با توجه به بازیکنان خوب و کادر فنی قوی‌ای که داریم همه انتظار دارند تا بهترین نتیجه را کسب کنیم و به مرحله بعد صعود کنیم. خوشبختانه امیر قلعه‌نویی تجربه حضور در آسیا را دارد و به خوبی با این مسابقات آشنا است.

سرپرست تراکتورسازی در مورد دیدار با الجزیره تصریح کرد: الجزیره مثل تمامی تیم‌های اماراتی متمول و پولدار است که از بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد. البته همه چیز پول نیست. بازیکنان ایرانی از لحاظ تکنیک و تاکتیک از تمام بازیکنان حاضر در تیم‌های عربی باکیفیت‌تر هستند و امیدوارم با تعصب و غیرت ایرانی بتوانیم مقابل این تیم پیروز شویم.

ذوالفقاری با بیان اینکه هواداران به ورزشگاه می‌آیند، عنوان کرد: مطمئنا هواداران به ورزشگاه می‌آیندو آنها بسیار کاربلد هستند و به خوبی می‌دانند چه زمان‌هایی تیم نیاز به حمایت دارد. به همین خاطر مطمئنا هواداران در روز بازی ما را تنها نخواهند گذاشت و مثل همیشه یار دوازدهم تیم خواهند بود.

وی در مورد اینکه سازمان لیگ از هواداران خواسته پرچم متفرقه و ترقه به ورزشگاه نیاورند، گفت:‌هواداران تراکتورسازی هیچ گاه این کار را نمی‌کنند و آنها همیشه با پرچم تراکتورسازی و ایران به تشویق تیم خود می‌پردازند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین