اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۷۲۹
کاپیتان و آقای گل سابق پرسپولیس می‌گوید تیم محبوبش چند بازی است که یک‌ربع آخر گل‌های بدی دریافت می‌کند و برانکو باید فکری به حال این مشکل کند.
۱۰:۴۷ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-فرشاد پیوس غیبت مهدی طارمی را در تساوی مقابل سایپا تاثیرگذار می‌داند و به همین دلیل می‌گوید او متعلق به مردم و پرسپولیس است و نباید این‌همه اخطار بگیرد، لذا باید بیشتر مواظب اخلاق و بازی‌اش باشد.

 

اظهارات پیوس را در ادامه می خوانید:

 

* پرسپولیس مقابل سایپا برد را با تساوی عوض کرد، نظر شما در مورد این بازی چیست؟

- باور کنید اعصابم خرد شد. بازی‌ای که باید می‌بردیم را به راحتی مساوی کردیم و سه امتیاز را مفت مفت از دست دادیم. البته تنها من ناراحت نبودم چرا که اتفاقا بازی را با پدرم می‌دیدم. او یک پرسپولیسی متعصب است، آنقدر عصبانی و ناراحت بود که دست چپش درد گرفته بود!

 

* یعنی این‌قدر بد بازی کرد؟

- نیمه اول پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و در واقع یک بازی رو به جلو و قشنگ را به نمایش گذاشت. از کناره‌ها به خوبی استفاده کردند و اگر کمی بیشتر دقت می‌کردند، گل‌های دوم و سوم را می‌توانستند بزنند ولی با همان یک گل به رختکن رفتند.

 

* و نیمه دوم چطور بود؟

- دقیقا تمام مشکلات از همان نیمه دوم شروع شد. نمی‌دانم در نیمه دوم چه بلایی سر تیم آمد. اصلا خوب بازی نکردند حتی تعویض‌های برانکو هم خوب نبودند. خصوصا تعویض‌های آخر بازی.

 

* یعنی شما اعتقاد دارید برانکو گزینه‌های بهتری برای تعویض داشت؟

- دقیقا همین‌طور است. متاسفانه برانکو تیم را در دقایق پایانی یا اواسط نیمه دوم به بعد تدافعی می‌کند و این اصلا برای پرسپولیس خوب نیست. شما به سه بازی گذشته نگاه کنید، اصلا تعویض‌ها خوب نبوده است. به عقیده من کریم باقری باید بیشتر دخالت کند و به برانکو مشورت بدهد. مثلا اگر به‌جای آوردن حاتمی، میلاد کمندانی را می‌آورد خیلی بهتر بود. شما وقتی یک گل جلو هستید، تیم‌تان را تهاجمی‌تر کنید بهتر از دفاع جواب می‌دهد چون تیم حریف را به عقب می‌برید و فرصت حمله به آنها نمی‌دهید.

 

* بنگستون را چطور ارزیابی می‌کنید؟

- اصلا خوب نبود. به عقیده من باید با او برخورد شود. او 10 دقیقه بازی کرد و شش خطا انجام داد و در نهایت دو کارت گرفت و اخراج شد. او اصلا آماده بازی نبود. وقتی بازیکنی گرم نکند و به زمین بیاید، همین‌طوری می‌شود. او از یک چیز عصبانی بود و برای همین هم به تیم و هم به خودش ضربه زد.

 

* رضا نورمحمدی هم نتوانست انتظارات را برآورده کند.

- نورمحمدی مدافع خوبی است اما بازیکن یک‌ربع، 10 دقیقه‌ای نیست. او یا باید از اول بازی کند یا بازی نکند، بهتر است. او در کنار بنگر زوج خوبی را می‌سازد ولی در بازی با سایپا تاثیرگذار نبود و روی گل هم تقصیر داشت.

 

* داوری را چطور دیدید؟

- داوری اشتباه داشت ولی حرف من این است که ما نباید محتاج داوری باشیم و سرنوشت کار را به دست او بسپاریم. پرسپولیس باید آنقدر خوب کار کند که کار به اما و اگر نکشد. ببینید اگر عالیشاه آن توپ را گل کرده بود، الان این حرف‌ها پیش نمی‌آمد.

 

* برانکو چقدر در این نتیجه سهیم است؟

- الان چند بازی است که دقایق آخر گل‌های بدی می‌خوریم. به عقیده من برانکو باید یک فکری به حال این موضوع بکند. متاسفانه نتوانسته این مشکل را برطرف کند. من همیشه از برانکو تعریف کرده و حامی او بوده‌ام. اما در این مواقع نمی‌توانم چشم را به مشکلات ببندم. او باید همان‌طور که تیم را در فاز حمله خوب هدایت می‌کند، در خط دفاع هم تغییراتی به وجود بیاورد که راحت گل نخوریم.

 

* غیبت طارمی چقدر تاثیرگذار بود؟

- طارمی باید این را متوجه شود که دیگر متعلق به خودش نیست. او متعلق به مردم و پرسپولیس است. برای همین باید طوری بازی کند که اخطار مفت نگیرد و در نهایت محروم نشود. اگر مقابل سایپا او را داشتیم، مسلما نتیجه فرق می‌کرد و به قولی فشار روی دروازه سایپا بیشتر می‌شد.

 

* پرسپولیس در ادامه کار برای اینکه در کورس قهرمانی بماند، باید چه کار کند؟

- مسلما برانکو باید تغییر روش دهد و علاوه بر این، برانکو از نظرات کمک‌هایش مثل کریم باقری بیشتر استفاده کند. اگر مشکل گل خوردن‌های دقایق آخر حل شود، مسلما می‌توانند با قدرت بیشتری کار را ادامه دهند و در کورس قهرمانی باقی بمانند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین