اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۶۶۵

شدت فحاشی آنقدر زیاد بود که شاید بازی نیمه‌کاره می‌ماند

سرپرست تیم فوتبال نفت گفت: شدت فحاشی‌ها به منصوریان آنقدر زیاد بود که مسئولان زمین تهدید کردند بازی را نیمه‌کاره تعطیل می‌کنند.
۱۵:۱۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-رحیم ایرانیان در گفت‌وگویی، در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای که روز گذشته در اهواز و در جریان دیدار تیم‌های استقلال اهواز و نفت تهران رخ داد،‌ گفت: زمانی که پیش از شروع بازی من و علیرضا منصوریان وارد زمین شدیم عده زیادی از هواداران به منصوریان فحاشی کرده و شعارهای توهین‌آمیز درباره او سر دادند و این نکته واقعاً تأسف‌بار بود چرا که منصوریان سال‌ها برای این فوتبال زحمت کشیده و بازیکن تیم ملی بوده است. به هر حال همه ما باید یاد بگیریم که احترام به بزرگان فوتبال واجب است.

وی ادامه داد: شرایط آنقدر بد شده بود که حتی نماینده سازمان لیگ و ناظر داوری بازی هم فحاشی‌ها را گزارش کردند. ما به دلیل این فحاشی‌ها به نماینده سازمان لیگ معترض شدیم و به همین دلیل نیروهای یگان ویژه بیشتری به استادیوم آمد. به هر حال ما میهمان اهوازی‌ها بودیم و هیچگاه با میهمان این طور برخورد نمی‌کنند. ما همه ایرانی هستیم و اجنبی نیستیم که این برخوردها با ما صورت گرفت. انتظار داریم که برخورد جدی از سوی مسئولان مربوطه با این فحاشی‌ها انجام شود.

سرپرست تیم نفت درباره ادعای اهوازی‌ها مبنی بر اینکه منصوریان به عرب‌زبانان توهین کرده، اظهار داشت: به هیچ عنوان چنین مسئله‌ای صحت ندارد و منصوریان امکان ندارد به عرب‌زبانان توهین کرده باشد. در تیم نفت بازیکنان عرب‌زبانی مثل وحید بوحمدان،‌عیسی آْل‌کثیر و عباس بوعذار حضور دارند و امکان ندارد که منصوریان به عرب‌زبانان ایرانی توهین کرده باشد. حرف منصوریان در مورد عرب‌های عربستان و عراق بود و مردم اهواز باید این را بفهمند که منصوریان به هیچ ایرانی توهین نخواهد کرد.

وی درباره اظهارات سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی استقلال اهواز مبنی بر اینکه مسئولان باشگاه نفت از خیر شکایت بگذرند و این موضوع را تمام کنند،‌ اظهار داشت: به هر حال باشگاه نفت پیگیر این مسئله است. البته نماینده سازمان لیگ و ناظر داوری هم گزارش‌هایی در این باره نوشته‌اند چرا که فقط به نفتی‌ها توهین نشد بلکه داور بازی هم فحش‌های زیادی شنید. شدت این فحاشی‌ها به حدی بود که حتی مسئولان زمین تهدید کردند که شاید بازی را نیمه‌کاری تعطیل کنند. این فحاشی‌ها در شأن مردم اهواز نیست و نباید توهین کنند. فوتبال چه اهمیتی دارد که ناموس یک نفر مورد فحاشی قرار بگیرد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین