اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۵۰۸

واکنش جلالی به پرسپولیسی بودن مدیرعامل سایپا

سرمربی تیم فوتبال سایپا معتقد است که این باشگاه هیئت مدیره بسیار فرهیخته‌ای دارد.
۱۹:۰۹ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مجید جلالی درباره اینکه چرا سایپا نتوانست در بازی مقابل پرسپولیس از امتیاز میزبانی‌اش استفاده کند و بازی به ورزشگاه آزادی منتقل شد، گفت: این مسائل چیزهایی است که به حوزه مدیریت باشگاه مربوط می‌شود و به من هم ارتباطی ندارد، اما همان‌طور که دیدید این شرایط میزبانی ما بود و پرسپولیس 80 هزار تماشاگر داشت.

وی در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود بیت‌الله رضایی، مدیرعامل باشگاه سایپا پرسپولیسی است و به همین دلیل با برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی موافقت کرده است، اظهار داشت: هیئت مدیره باشگاه سایپا متشکل از افراد فرهیخته، قوی و باهوش است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: این بازی به درخواست خود ما به ورزشگاه آزادی آمد، چون به ما اعلام کردند که شرایط برگزاری بازی در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) وجود ندارد و گفتند باید از بین ورزشگاه تختی و آزادی یکی را انتخاب کنید که ما هم ورزشگاه آزادی را انتخاب کردیم. اینکه تماشاگران به صورت رایگان از بازی دیدن کردند تصمیم مدیریت باشگاه بود.

جلالی درباره داوری دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: ما که حق میزبانی نداشتیم و در چنین شرایطی انتظار داریم قاضی میدان منصفانه سوت بزند، ما هم به زمین آمده‌ایم و می‌خواهیم برنده باشیم، اما نباید اتفاقی بیفتد که اسیر مشکلات داوری شویم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین