اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۳۸۹

گزارشی از صحبت های مظلومی به کمیته انضباطی نرسد چه؟/ صحبت عجیب حسن زاده و اتلاف وقت بی دلیل!

اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از قوانین عجیب و غریبی تبعیت می کنند!
۱۴:۳۵ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-یکی از آخرین مواردی که واکنش این اعضا با تعجب فوتبال دوستان همراه بوده مربوط می شود به ماجرای پرویز مظلومی و مصاحبه ای که سرمربی استقلال در خصوص داوری بازی با نفت تهران داشت.

 

اسماعیل حسن زاده در خصوص مصاحبه مظلومی و احتمال برخورد با او می گوید: گزارش بازی استقلال و نفت به دست ما رسیده اما هیچ گزارشی در خصوص مصاحبه مظلومی به دست ما نرسیده است.

 

مصاحبه مظلومی در خصوص داوری مقابل دوربین های تلویزیونی و اصحاب رسانه رخ داده و مشخص نیست حسن زاده منتظر چه گزارشی در این خصوص است؟ فیلم صحبت های سرمربی استقلال موجود است و کمیته انضباطی می تواند با دیدن این فیلم در خصوص این ماجرا تصمیم بگیرد و یا برای مظلومی جریمه در نظر بگیرد یا به خاطر اینکه او سابقه مصاحبه در خصوص داوران را نداشته، با تذکر از این ماجرا بگذرد.

 

خبرنگار ما در این رابطه با حسن زاده تماس گرفت تا از اصل ماجرا مطلع شود اما رییس کمیته انضباطی مانند همیشه وقتی متوجه شد حرف هایی به زبان آورده که غیرقابل قبول است و باید در خصوصش به فوتبال دوستان توضیح بدهد، حاضر به مصاحبه نشد.

 

دوستان فدراسیون نشین تنها در صورتی مصاحبه می کنند که از تمام اقدامات آنها تقدیر شود و به هیچ کدام از اشتباهات آنها اشاره ای نشود.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین