اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۳۲۲

واکنش تند دایی به اظهارات دهنوی

مربی تیم فوتبال صبای قم تأکید کرد که پرسپولیس مدعی قهرمانی در لیگ برتر است و شایستگی رسیدن به این عنوان را دارد.
۲۲:۵۵ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمد دایی در مورد شرایط صبا و بازی حساس این تیم مقابل استقلال خوزستان گفت: ما در چند مسابقه نتیجه نگرفتیم و این به خاطر بدشانسی، اشتباهات بچه‌گانه و نداشتن تمرکز بود. مقابل پدیده اما یک امتیاز گرفتیم و این درحالی بود که می‌توانستیم برنده باشیم. با این مساوی به لیگ برگشتیم و حالا باید خودمان را آماده بازی حساس مقابل استقلال خوزستان کنیم. آنها تیم بسیار یکدست و سختکوشی دارند، ولی ما تلاش می‌کنیم تا از این بازی سه امتیاز را بگیریم.

وی همچنین در مورد اظهارات قاسم دهنوی که گفته بود دستیاران و اطرافیان دایی آدم‌های بی‌خودی بودند، تأکید کرد: بهتر است او اسم بیاورد تا من هم جواب بدهم. دهنوی هنوز آنقدر بزرگ نشده که هر حرفی را بزند. به هر حال مسائلی وجود داشت که در نهایت منجر به جدایی او از صبا شد. دهنوی از لحاظ فنی به ما کمک کرد، ولی در مورد حرف‌هایش باید بگویم که بهتر است شفاف‌تر صحبت کند. او هنوز آنقدر بزرگ نشده که چنین حرف‌هایی بزند.

مربی تیم فوتبال صبای قم در مورد اینکه چه تیمی قهرمان لیگ خواهد شد، گفت: به نظر من پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و با توجه به بازی‌هایی که انجام می‌دهد شایستگی رسیدن به این عنوان را دارد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین