اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۰۶۷

نشان دادم که می‌توانم گل هم بزنم

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان از ذوب‌آهن و پرسپولیس به عنوان رقبای این تیم در راه قهرمانی لیگ برتر یاد کرد.
۱۵:۳۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-علی‌اصغر عاشوری در مورد شرایط استقلال خوزستان بعد از تساوی مقابل تراکتورسازی گفت: تمام تلاش ما این است که در لیگ نتایج خوبی بگیریم. ما اتفاقی اینجای جدول نیستیم و پتانسیل کسب سهمیه آسیا و حتی قهرمانی را داریم.

«به نظر من پرسپولیس و ذوب‌آهن اصلی‌ترین رقیبان ما برای قهرمانی هستند»، وی با بیان این جمله افزود: ما انتظارات را بالا بردیم و حالا کارمان سخت شده است، ولی می‌توانیم رتبه خوبی را کسب کنیم. البته معلوم نیست در آخر لیگ چه اتفاقاتی خواهد افتاد، اما ما نهایت تلاش خود را برای کسب بهترین جایگاه به کار می‌گیریم.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به دو گلی که در دو بازی اخیر تیمش به ثمر رسانده است، خاطرنشان کرد: این گل‌ها نتیجه زحمات دیگر بازیکنان بود. من نشان دادم که می‌توانم گل هم بزنم، ولی برای من این موضوع مهم است که بازیکن تأثیرگذاری باشم. امسال فقط دو گل زدم، ولی می‌توانستم آمار بهتری در این زمینه داشته باشم.

او در مورد کار کردن با عبدالله ویسی خاطرنشان کرد: او واقعاً مربی خوبی است و خیلی چیزها از ویسی یاد گرفته‌ام. من سبک مربیگری ویسی را دوست دارم، چون به راحتی می‌توان با او ارتباط برقرار کرد.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین