اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۰۲۹

بردیم اما وقت جشن گرفتن و احساساتی شدن نیست

سرمربی تیم فوتبال والنسیا پس از شکسته شدن طلسم بازی‌های بدون بردش در این تیم، از هواداران خفاش‌ها تشکر و تأکید کرد که تیمش نباید بیش از اندازه خوشحال و احساساتی شود.
۱۰:۵۷ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-سریال بازی‌های بدون برد متوالی والنسیا در تمامی رقابت‌ها از زمان روی کار آمدن گری نویل که شمارشان به 12 رسیده بود، شب گذشته (شنبه) سرانجام به پایان رسید و این تیم بازی یک بر صفر باخته برابر اسپانیول را در ورزشگاه مستایا با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند.

گری نویل پس از این بازی که به 10 بازی بدون برد خفاش‌ها در لالیگا پایان داد و اولین برد او به عنوان سرمربی والنسیا را به همراه داشت، گفت: امیدوارم که این پیروزی زمینه‌ساز تغییر روندی باشد که تیم‌مان در آن قرار داشت. این چیزی است که من می‌خواهم و امیدوارم که رخ بدهد. ما برده‌ایم، اما الان وقت جشن گرفتن نیست و نباید زیادی احساساتی شویم. این نتیجه برای ما صرفاً باید دلیل برای افزایش روحیه و اعتمادبه‌نفس‌ باشد.

نویل ادامه داد: احساس خوبی بر فضای رختکن تیم‌مان حاکم شده است و ما باید از این موضوع به عنوان ابزاری برای حرکت روبه‌جلو استفاده کنیم.

سرمربی انگلیسی والنسیا که بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی انتصاب او به عنوان سرمربی خفاش‌ها را زیر سؤال برده‌اند و آن را تنها به دلیل رابطه دوستانه کاپیتان پیشین من‌یونایتد با پیتر لیم، مالک باشگاه والنسیا دانسته‌اند، افزود: باورنکردنی‌ترین اتفاقی که در بازی‌مان برابر اسپانیول رخ داد، هوادارانی بودند که دست از حمایت ما نکشیدند و تا آخرین لحظه تشویق‌مان کردند. همچنین تک‌تک بازیکنان‌مان در کنار من ماندند. پیروزی که در این بازی کسب کردیم نه به خاطر تاکتیک‌ها و نه به خاطر من، بلکه به لطف هواداران و واکنشی بود که آنها به گل اسپانیول نشان دادند. این اولین باری نیست که ما در یکی از بازی‌های‌مان گل‌های خورده را جبران می‌کنیم. پیش از این برابر ختافه، رایو، رئال مادرید و دپورتیوو هم این کار را انجام داده بودیم پس برای تیم من تلاش برای جبران گل خورده حرکتی جدید نیست.

نویل با اعلام این خبر که هفته آینده پاکو آیستاران، مربی پیشین لیورپول دستیار او خواهد شد، در پایان اعتراف کرد که با وجود کسب اولین پیروزی‌اش در والنسیا هنوز راهی طولانی برای اثبات توانایی‌ها و شایستگی‌اش برای ماندن در مستایا در پیش دارد.

او گفت: رسانه‌ها و هواداران حق دارند هر چیزی که می‌خواهند بگویند چون اگر من هم یک خبرنگار یا هوادار بودم ممکن بود چنین چیزهایی بگویم. من انتظار ندارم که مورد حمایت و تمجید واقع شوم، اما برای رسیدن به چنین مرحله‌ای تلاش خواهم کرد. خودم می‌دانم که در یک نبرد قرار دارم.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین