اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۰۰۲۱

امیدواریم فدراسیون این‌بار هم قضیه را «ماست‌ مالی» نکند

مالک باشگاه سیاه‌جامگان گفت: در خصوص پرونده بازیکن صبا حق باشگاه سیاه‌جامگان داده نشد و امیدواریم این‌بار هم فدراسیون پرونده بازیکن راه‌آهن را هم ماست مالی نکند.
۱۰:۲۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمدرضا عباسی در گفت‌وگویی، در خصوص اعتراض این باشگاه به فسخ قرارداد محسن ایران‌نژاد بازیکن راه‌‌آهن به صورت یکطرفه، اظهار داشت: واقعیت این است که باشگاه راه‌آهن تخلف کرده و ما با ارائه مستندات خود به نماینده فدراسیون این موضوع را ثابت کردیم.

وی ادامه داد: مستندات ما به خوبی همه چیز را نشان می‌دهد و امیدواریم این بار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سادگی از کنار این قضیه عبور نکند. متاسفانه در پرونده فرید بهزادی کریمی حق باشگاه سیاه‌جامگان داده نشد و قضیه توسط فدراسیون «ماست مالی» شد و ما به خاطر این موضوع متضرر شدیم. در پرونده ایران‌نژاد همانند پرونده کریمی مستندات ما کامل است و من نمی‌دانم تا چه زمانی قرار است حق ما را ندهند؟ از طریق وکیل خود به طور جدی پیگیر این قضیه هستیم.

عباسی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه سیاه‌جامگان مستندات خود در خصوص پرونده محسن ایران‌نژاد را از خود این بازیکن گرفته است یا نه، گفت: مهم این است که مستندات ما موجود است و این بازیکن برای فسخ قرارداد به سازمان لیگ نرفته و قرارداد او به صورت یکطرفه از سوی باشگاه راه‌آهن فسخ شده تا بازیکن دیگری جایگزین وی شود.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان درباره اینکه ادعای فرهاد کاظمی مبنی بر اینکه ایران‌نژاد به وی اطلاع داده است قراردادش را با باشگاه راه‌آهن فسخ نکرده تا چه حد صحت دارد؟ یادآور شد: حتما این موضوع صحت دارد که کاظمی این مسئله را در مصاحبه خود گفته است. ما از طریق سازمان لیگ اطلاع پیدا کردیم که ایران‌نژاد برای فسخ قرارداد به آنجا نرفته و کاظمی برای صحت این موضوع با خود این بازیکن تماس گرفت و او هم تایید کرد که قراردادش یکطرفه فسخ شده است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین