اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۹۹۹۴

امسال در لیگ ایران یک تیم گردن‌کلفت رشد کرده است

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: با تلاش باشگاه می‌خواهیم همه بازی‌های خانگی خود را برای هواداران رایگان کنیم.
۱۸:۱۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-فراز کمالوند پس از پیروزی تیمش مقابل ملوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل اینکه زمین چمن ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد چمن با کیفیتی است بازی امروز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود.

وی افزود: ملوان امروز در نیمه دوم تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل انجام داد اما علیرغم اینکه ما در بین 2 نیمه به بازیکنان خود تأکید کرده بودیم که احساسی بازی نکنند آنان به دفاع کردن پرداختند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد خاطرنشان کرد: بر خلاف هفته قبل امروز همه بازیکنان ما خوب بودند و من از عملکرد تک تک آنان راضی هستم؛ پیروزی امروز را به مالک باشگاه گسترش فولاد تقدیم می‌کنم چون نقش زیادی در به دست آوردن آن داشت.

کمالوند گفت: ما در حال حاضر تثبیت خود در لیگ برتر را قطعی کرده‌ایم و از این پس باید برای کسب رتبه خوب تلاش کنیم.

وی با اشاره به استقبال خوب هواداران از این دیدار خاطرنشان کرد: باید از آنان نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم ولی آنان باید بدانند که هر چقدر در بازی‌های ما بیشتر به استادیوم بیایند ما نیز به همان اندازه می‌توانیم بهتر نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های مدیرعامل باشگاه می‌خواهیم تمامی بازی‌های خانگی خود را رایگان کنیم تا از حضور هواداران در استادیوم بهره‌مند شده و در نهایت به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

کمالوند در مورد عملکرد خوب داریوش شجاعیان و داود نوشی‌صوفیانی در این مسابقه خاطرنشان کرد: همه عوامل تیم در عملکرد خوب بازیکنان نقش مؤثری دارند و اینکه امروز داود خوب بازی کرد به دلیل عملکرد تحسین برانگیز مربی دروازه‌بانان ما بود و من از عملکرد این 2 راضی هستم.

وی تأکید کرد: علاوه بر نوشی‌صوفیانی امروز شجاعیان نیز در 3 پست مختلف برای ما بازی کرد و توانست رضایت ما را جلب کند. او اگر به روزهای خوب خود برگردد می‌تواند کمک شایانی به تیم ما کند.

سرمربی تیم گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که چه نظری در مورد شعارهای هواداران علیه سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی دارید گفت: به دلیل اینکه فشار و استرس بازی در کنار زمین برای من زیاد است من اصلا متوجه این شعارها نشدم اما معتقدم که هوادار باید تیم خودش را تشویق کرده و کاری به بقیه مسائل نداشته باشد.

کمالوند با اشاره به دیدار هفته آینده تیمش مقابل استقلال تهران تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس امسال شانس اول قهرمانی محسوب می‌شوند اما من امیدوارم که بتوانیم در این دیدار فوتبال خوبی ارائه داده و از آبروی فوتبال آذربایجان دفاع کنیم.

وی گفت: من همیشه پیش‌بینی‌های خوبی از آینده تیم‌های مختلف داشته‌ام و امسال نیز معتقدم که فوتبال ایران شاهد رشد یک تیم گردن کلفت در لیگ خود می‌باشد چون گسترش فولاد امسال فوتبال چشم‌نوازی ارائه داده و سال آینده می‌تواند به سهمیه آسیا نیز دست پیدا کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین