اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۹۹۹۳
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: در نیمه اول گل‌های بدی خوردیم و همین موضوع سبب شد که شیرازه تیم ما از هم بپاشد.
۱۸:۱۳ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حمید استیلی پس از باخت تیمش مقابل گسترش فولاد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در بازی امروز اتفاقاتی افتاد که ما توقع آن را نداشتیم و مصدومیت آهی در دقایق نخست شیرازه تیم ما را به هم ریخت.

وی افزود: ما در نیمه اول خوب نبودیم اما در بین 2 نیمه تلاش کردیم ضعف‌های خود را جبران کرده و در نیمه دوم بهتر بازی کنیم. امروز مصدومیت پژمان نوری، تعویض اجباری و مشکلاتی که در 2 روز گذشته داشتیم کار ما را سخت کرده بود و ما امروز به همین دلیل بازنده شدیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: باید این باخت فراموش کرده و سعی کنیم در دیدارهای آینده آن را جبران کنیم اما معتقدم گل دومی که در دقایق پایانی نیمه نخست دریافت کردیم تیم ما را از هم پاشید.

استیلی در مورد مشکلات تیمش در روزهای گذشته گفت: خوشبختانه باشگاه مشکلات مالی را تا حد زیادی برطرف کرده اما در روزهای گذشته یک سری تماشاگرنما به تمرین ما آمده و آن را به هم زدند.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه این مشکل یک مشکل درون تیمی بود اما اجازه ندارد که خوب تمرین کنیم و تمرکز خود را بر روی این دیدار بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پاسخ به این سوال که چرا در تیم‌های گذشته خود نتوانسته‌اید نتایج خوبی بگیرید، گفت: به هر کجا که رفتم مشکلاتی برایم پیش آمد و مانع از نتیجه‌گیری من شد اما برای نتیجه خوب باید ساختار خوب هم داشته باشیم. امسال از نظر مالی در ملوان مشکل داریم.

استیلی تأکید کرد: من تا این لحظه به علت داشتن عشق به مردم انزلی و باشگاه ملوان حتی یک ریال هم از باشگاه پولی نگرفته‌ام و به خاطر بازیکنانم از خود گذشتگی کردم.

وی گفت: متأسفانه در 7 هفته گذشته داوران در بازی‌های ما قضاوت خوبی نکرده و مانع از نتیجه‌گیری ما شدند. در بازی امروز مازیار زارع را که به داور اعتراض می‌کرد از زمین مسابقه بیرون کشیدیم تا اخراج نشود و تعویض او به خاطر مسائل روانی بود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به استقبال کم از دیدارهای لیگ برتر خاطرنشان کرد: هواداران باید پشت تیم‌هایی مانند تراکتورسازی و ملوان باشند چون آنان وزنه مهمی برای نتیجه‌گیری یک تیم محسوب می‌شوند.

استیلی افزود: هواداران باید در روزهای سخت پشت تیم خود باشند و من روزی 10 ساعت برای نتیجه گرفتن ملوان تلاش می‌کنم و بازیکنان جوانی که در اختیار گرفته‌ام سعی می‌کنم به نتایج خوبی دست پیدا کنم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین