اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۹۹۹۱

کیفیت زمین و استرس نگذاشت به نتیجه دلخواه‌مان برسیم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تأکید کرد که تیمش در لیگ برتر خواهد ماند.
۱۸:۰۹ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مهدی تارتار پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سیاه‌جامگان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به شرایطی که دو تیم در جدول داشتند، بازی کیفیت لازم را نداشت، سیاه‌جامگان به هدفش رسید و گرفتن حداقل امتیاز برای آنها بهتر از ما بود.

وی افزود: به خاطر استرسی که داشتیم فقط یکی دو موقعیت به دست آوردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم، در چنین شرایطی موقعیت کم ایجاد می‌شود و باید کار را تمام می‌کردیم. در مجموع به خاطر کیفیت زمین و استرس نتوانستیم به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم. باید هفته آینده این نتیجه را جبران کنیم. خیلی سخت نیست که در بیرون از خانه سه امتیاز را بگیریم، چون بازی‌های نیم‌فصل دوم به گونه‌ای بوده که گرفتن سه امتیاز در خانه حریفان آسان‌تر شده است. 

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص اظهارات فرهاد کاظمی مبنی بر اینکه قرارداد محسن ایران‌نژاد فسخ نشده و حضور فرزاد آشوبی در راه‌آهن غیرقانونی بوده است، گفت: در جریان این موضوعات نیستم. وقتی ID کارت برای بازیکن صادر می‌شود به این معناست که می‌تواند بازی کند. صدور ID کارت به معنای این است که بازیکن بدون مشکل می‌تواند بازی کند و دلیلی ندارد که نتیجه تغییر کند.

تارتار درباره وضعیت راه‌آهن عنوان کرد: قطعاً در لیگ می‌مانیم، به لطف خدا و توانایی‌های بچه‌ها مطمئنم که راه‌آهن در لیگ می‌ماند. ما روزهای بدتر از این را هم تجربه کرده‌ایم و همانطور که می‌دانید رقابت در بالای جدول هم وجود دارد. همه تلاش‌مان را برای موفقیت راه‌آهن به کار می‌بریم. ما پس از تعطیلات پنج امتیاز گرفته‌ایم که این برای ما امیدوارکننده است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین